Beantwoord

Verlengen en overstap naar GO

• 20 januari 2017
  • 10 reacties
  • 354 Bekeken

Hallo, ik krijg bericht dat ik mijn abbo mag verlengen naar GO Unlimited.
Mijn huidige abo loopt tot maart.
VRAAG
1. Als ik nu verleng gaat mijn nieuwe abo dan direct in en wordt de huiodige dus omgezet naar GO unlimited per direct?
2. Zoniet wat is dan de reden om nu al te verlengen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 januari 2017, 15:55

Misschien helpt het antwoord van David in dit topic het een en ander te verklaren:

Als je jouw contract op dit moment kunt verlengen, dan moet dit eerst gebeuren voor je kunt overstappen naar T-Mobile Go. Door technische redenen herkent het systeem anders niet dat jij mag overstappen, maar alleen dat je kunt verlengen. Je kunt inderdaad, na een verlenging met aansluitend Go-abonnement vervolgens overstappen op het gewenste abonnement van T-Mobile Go, in jouw geval dus Unlimited.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Hoi uniekegebruikersnaamxyz,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Je bericht kan je eigenlijk beter plaatsen op de daarvoor bestemde plek: https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069

Hier staan namelijk heel veel vragen en daar hebben de mensen van de klantenservice je nu sneller door dan op allemaal losse berichten. Alleen even een advies!

Op veel vragen is een Q&A gemaakt, deze kan je vinden: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/faq-t-mobile-go-unlimited-275147

En dan nu antwoord op je vraag:
Ja, als je nu besluit om over te stappen dan ga je direct over. Dat is een service van T-Mobile om zo iedereen, met een Stel Samen & Stem Bij abonnement, te laten profiteren van het nieuwe abonnement. Dan hoef ik op vraag 2 geen antwoord meer te geven, die heb je al op vraag 1.
Waarom staat bij als ik wil verlengen dat het pas ingaat als mijn oude contract afloopt?
Hi,

Geen idee waarom dat dit er staat. Denk dat je nu toch moet afwachten op iemand van T-Mobile. Onderstaande informatie heb ik gevonden en dat zegt mij dat je gewoon zou kunnen overstappen.

Bestaande klanten kunnen overstappen naar T-Mobile Go onder bepaalde voorwaarden:
- De einddatum van je contract verandert niet.
- Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Kijk vanaf 16 januari op de speciale pagina in My T-Mobile. Heb je al verlengd, maar moet deze verlenging nog ingaan? Kijk dan ook vanaf 16 januari (of op de datum dat jouw abonnement ingaat) op de speciale pagina in My T-Mobile hoe je kunt overstappen.
Reputatie 3
@serviceweb
Hi,

Is het niet het verschil dat meneer/mevrouw nu verlengt met Go Unlimited i.p.v. overstapt? Aangezien hij/zij verlengt kan het wellicht logisch zijn dat hij pas ingaat op de datum waarop het oude contract afloopt? Zeker weten doe ik het niet, maar dit zou het misschien kunnen zijn. 😃
Hi rlsikosek12, Go Unlimited is nieuw, dus verlengen van en naar Go Unlimited kan niet.
Zie het eertse bericht, ik heb een stel samen en bij abbo dat loopt tm maart 2017. Ik krijk een mail dat ik mag verlengen en toen was mijn vraag:

VRAAG
1. Als ik nu verleng gaat mijn nieuwe abo dan direct in en wordt de huiodige dus omgezet naar GO unlimited per direct?
2. Zoniet wat is dan de reden om nu al te verlengen?

Dara kreeg ik antwoord op:
Ja, als je nu besluit om over te stappen dan ga je direct over. Dat is een service van T-Mobile om zo iedereen, met een Stel Samen & Stem Bij abonnement, te laten profiteren van het nieuwe abonnement. Dan hoef ik op vraag 2 geen antwoord meer te geven, die heb je al op vraag 1.

Zover duidelijk, totdat ik daarwerkelijk het uit ging voeren: Je abo gaat in als je oude is afgelopen.

Lekker vaag weer allemaal
Kan je op de pagina, waar je van alles moet invullen, ook aangeven DIRECT overstappen? (ipv verlengen?) Kan niet de hele pagina zien. Misschien is er een optie om aan te geven direct overstappen of verlengen?

Snap de vraag van rlsikosek12 dan ook wel eigenlijk.

Mocht het niet zo zijn, dan moeten we even wachten op iemand van T-Mobile. Die pakt dit bericht dan op en kan je verder helpen. Ander antwoord zou ik je op dit moment niet kunnen geven.
Reputatie 3
Hi,

Tuurlijk kun je wel verlengen naar Go Unlimited, ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Je huidige abonnementsvorm SS & SB is bijna afgelopen, je kunt dus verlengen. Je kunt dan toch gewoon verlengen naar Go Unlimited. Ik snap de verwarring van @servicweb volledig, als je overstapt naar Go Unlimited dan ga je gelijk over, hier betreft het een verlenging. Dat is waarschijnlijk anders. . Dat het een beetje vaag is, valt te erkennen. Geef ons en de medewerkers echter even de tijd om alle informatie rondom Go duidelijk te krijgen.
Misschien helpt het antwoord van David in dit topic het een en ander te verklaren:
Als je jouw contract op dit moment kunt verlengen, dan moet dit eerst gebeuren voor je kunt overstappen naar T-Mobile Go. Door technische redenen herkent het systeem anders niet dat jij mag overstappen, maar alleen dat je kunt verlengen. Je kunt inderdaad, na een verlenging met aansluitend Go-abonnement vervolgens overstappen op het gewenste abonnement van T-Mobile Go, in jouw geval dus Unlimited.
Goedemorgen,

Ik snap dat ik kan verlengen, MAAR:
als ik nu 21 januari verleng naar Unlimited go, heb ik dan ook alle voorwaarden die bij dit abbonnement horen (dus alles unlimited) per 21 januari, of pas wanneer mijn huidige stelsamen abbo afloopt per maart.

Makkelijker kan ik de vraag niet stellen.

En toen kwam de verwarring:
Meneer Serviceweb zei dat dit geen enkel probleem was.

Dus ik alles invullen en aanklikken en toen stond er de melding dat het nieuwe abonnement pas in zou gaan als het huidige was afgelopen.

Zie daar de tegenstrijdigheid...
Reputatie 6
Badge +15
Hi iedereen,

Het antwoord van Kaassausje met de quote van David klopt inderdaad. Je zou eerst moeten verlengen daarna kun je er zelf voor kiezen of je ook met je huidige contract gebruik al gebruik wilt maken van Go tot de tijd dat je verlenging in gaat. Je kunt na de verlenging zelf de overstap met je huidige abonnement naar Go aanvragen via het lopende topic:)

Omdat er al een lopend topic over dit onderwerp is heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen geplaatst worden in bovengenoemd topic.