Vraag

Verlengen GO Sim Only grotere bundel

• 12 september 2019
  • 0 reacties
  • 707 Bekeken

Hoi T-mobile/ Klantenservice,

Ik ben net gebeld door jullie, met de dwingende reden dat ik mijn abonnement moest verlengen.
Meteen de eerste vraag die jullie stelde is, of ik meerdere abonnementen op mijn adres heb staan. Helaas is dit niet het geval en zou bij verlengen mijn tmobile samen korting komen te vervallen.
Op het moment kunnen jullie geen snel internet (max 18mbps) leveren, anders had ik zeker een tmobile thuis bij jullie genomen en dus wel kunnen genieten van de nieuwe klantenvoordeel.

Het aanbod wat jullie mij gaven is, hetzelfde bundel alleen meer per maand betalen dan wat ik nu al deed. Jullie hebben mij hiervoor ook al een keer eerder benaderd met het doel mij te laten verlengen, toen kon ik de tmobile samen korting wel houden als ik zou verlengen. Na wat aandringen konden jullie toch mij dezelfde korting geven als het vorige telefoontje, zodat ik hetzelfde zou betalen als ik nu zou doen (Goeie deal??).

Nu zou ik graag willen verlengen maar mijn abo aanpassen naar Unlimited, met de klanten voordeel is dit abonnement 25 euro pm. Maar zonder helaas 30,-. Helaas konden jullie aan de telefoon niks betekenen als ik mijn abonnement wil verhogen en verlengen, maar wel als ik op dezelfde bundel zou blijven raar toch?

Jullie mogen mij best nog een keer benaderen maar den wel met een passend aanbod, want ik vind het jammer om jaren tmobile te moeten verlaten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer