-
-
is een Top Poster
-
6 reacties
Ik heb mijn abbonement verlengd met een nieuwe toestel en ik heb nog steeds een Poolse paspoort geen Nederlandse rijbewijs of ID, op 18e oktober 2019 aankomende vrijdag komt de koerier , ik hoop dat alles goed gaat dat als hij ziet dat ik een Poolse paspoort heb dan zal die ook geen problemen van maken want eerlijk gezegd ik weet ook niet wat zou ik moeten verwachten, ik heb abbo met een nieuwe toestel gekeuzen (verlengen) dus ik denk als wat aa de hand zou was dan zou t-mobile wel daar erachter komen. Dus de vraag is of als koerier ziet dat ik een Poolse paspoort heb krijg ik dan mijn iPhone 11 pro niet zelfs zelfs als dit wel verlengen met een nieuwe toestel is of wat zou ik moeten verwachten ?
icon
Beste antwoord door Hajar 15 oktober 2019, 10:33
Hi@andziaxd95
Heb je bij het verlengen ook aangegeven dat je een buitenlands ID-bewijs hebt? In ons systeem sta je erin met een Nederlands paspoort. De reden waarom je kon verlengen is omdat de gegevens van je vorige bestelling met een Nederlands paspoort zijn overgenomen. Aan de deur zal het ID bewijs gecontroleerd worden en wordt er een nieuwe creditcheck gedaan op basis van de nieuwe gegevens van je Poolse paspoort. Het kan goed zijn dat de bestelling wordt afgewezen op basis van deze nieuwe gegevens.
Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel