Beantwoord

Verlengen met Pools paspoort

• 12 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 1082 Bekeken

Ik heb mijn abbonement verlengd met een nieuwe toestel en ik heb nog steeds een Poolse paspoort geen Nederlandse rijbewijs of ID, op 18e oktober 2019 aankomende vrijdag komt de koerier , ik hoop dat alles goed gaat dat als hij ziet dat ik een Poolse paspoort heb dan zal die ook geen problemen van maken want eerlijk gezegd ik weet ook niet wat zou ik moeten verwachten, ik heb abbo met een nieuwe toestel gekeuzen (verlengen) dus ik denk als wat aa de hand zou was dan zou t-mobile wel daar erachter komen. Dus de vraag is of als koerier ziet dat ik een Poolse paspoort heb krijg ik dan mijn iPhone 11 pro niet zelfs zelfs als dit wel verlengen met een nieuwe toestel is of wat zou ik moeten verwachten ?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 oktober 2019, 10:33

Hi@andziaxd95 

Heb je bij het verlengen ook aangegeven dat je een buitenlands ID-bewijs hebt? In ons systeem sta je erin met een Nederlands paspoort. De reden waarom je kon verlengen is omdat de gegevens van je vorige bestelling met een Nederlands paspoort zijn overgenomen. Aan de deur zal het ID bewijs gecontroleerd worden en wordt er een nieuwe creditcheck gedaan op basis van de nieuwe gegevens van je Poolse paspoort. Het kan goed zijn dat de bestelling wordt afgewezen op basis van deze nieuwe gegevens. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi @andziaxd95

Als het goed is heb je bij de bestelling en verlenging al je Poolse paspoort gebruikt voor legitimatie.
Volgens mij kan verlengen met toestel wel met een Pools paspoort omdat je een bestaande klant bent.
Als je een nieuwe klant was geweest had je alleen sim only kunnen bestellen.

Wellicht kan een moderator dit nog bevestigen.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb alleen sim only. Toen ik nieuwe klant was moest ik de simkaart aannemen van een AMP koerier die mijn NL rijbewijs als legitimatie heeft gecontroleerd en ik moest 1 eurocent pinnen ter controle van mijn rekening nummer. Sinds die tijd heb ik mijn sim only online verlengd.

Omdat de koerier overdag wilde komen heb ik m naar mijn werk laten komen. Ik weet niet meer precies hoe ik dat geregeld heb, waarschijnlijk online via een link in de bestel mail destijds.

@Hajar neee ik heb het vanaf eerst momment met mijn Poolse paspoort meegenomen vanaf 2017 en nu na 2 jaar heb ik verlengen dus dot moet wel op de zelfde Poolse paspoort staan dit is dezelfde document die ik voor het eerst aangegeven heb bij abbonement nemen 

@Hajar  ik heb nooit een Nederlandse paspoort gehad of ander Nederlandse document alleen een Europese Poolse paspoort gehad en ik heb alles vanaf begin met me Dat document meegenomen en ook verlengen met een nieuwe toestel. 

@Hajar  de land van uitgifte is Nederland gewoon maar ik heb wel de Poolse paspoort hier in een Poolse ambassade gemaakt zeg maar  

Hoi @andziaxd95

Als het goed is heb je bij de bestelling en verlenging al je Poolse paspoort gebruikt voor legitimatie.
Volgens mij kan verlengen met toestel wel met een Pools paspoort omdat je een bestaande klant bent.
Als je een nieuwe klant was geweest had je alleen sim only kunnen bestellen.

Wellicht kan een moderator dit nog bevestigen.

Groet, Folkert

Bedankt! Ja ik denk het eigelijk ook want heb wel verlengd me abonnement van 2017 met een nieuw toestel dus als dat niet zou kunnen denk ik dan zou wel dit niet eens willen lukken bij t-mobile, gelijk na dat ik heb zeg maar verlengd heb dus ik hoop het deze koerier zal ook geen problemen mee maken ik heb wel over streng en nieuwe regels wat gehoord vandaar wou ik graag willen weten of ik zeg maar opeens negatief niet verras wordt na dat ik mijn nieuwe mobiel verwacht en opeens wordt ik geweigerd.
ik zou nog wel graag willen weten hoe het doorloopt met de koerier van de AMP Groep? Weet jij het misschien ? Groetjes
Reputatie 7
Badge +20

Hi @andziaxd95 

Ik heb gereageerd op je privebericht. 

Beste @David
dus zal volgens jou koerier geen problemen van moeten maken als hij mijn Poolse paspoort gaat zien ?
Krijg ik dan mijn iPhone 11 pro zonder problemen ? Dit gaat over verlenging met een toestel . Groetjes
Reputatie 7
Badge +20

Hi@andziaxd95 

Heb je bij het verlengen ook aangegeven dat je een buitenlands ID-bewijs hebt? In ons systeem sta je erin met een Nederlands paspoort. De reden waarom je kon verlengen is omdat de gegevens van je vorige bestelling met een Nederlands paspoort zijn overgenomen. Aan de deur zal het ID bewijs gecontroleerd worden en wordt er een nieuwe creditcheck gedaan op basis van de nieuwe gegevens van je Poolse paspoort. Het kan goed zijn dat de bestelling wordt afgewezen op basis van deze nieuwe gegevens. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reageer