Beantwoord

Verlenging abonnement

Morgen gaat mijn verlenging in. Waarom staat in de t-mobile app dat mijn nieuwe abonnement een stel samen en stel bij is en in de mail, die ik kreeg ter bevestiging van mijn nieuwe abonnement GO.
ik wil dus een GO. Ik heb geen nieuwe telefoon, de oude werkt nu nog prima. Ik kan dus tussentijds een nieuwe telefoon kopen heb ik begrepen uit de mail. Ik zou graag zien dat het gelijk goed gaat.
ben reeds 18 jaar klant.
icon

Beste antwoord door David 15 januari 2019, 10:29

Hoi Micky52,

Super dat je weer hebt verlengd, altijd leuk zo'n trouwe klant!

Ik weet niet precies waar je zag staan dat je 'Stel Samen & Stel Bij' zou krijgen, want dat abonnement bieden we niet meer aan bij verlengingen. Het is hoe dan ook goed gegaan en je hebt jouw Go-abonnement sinds vandaag! Als je nu naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je ook alles goed staan van het abonnement.

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Micky52,

Super dat je weer hebt verlengd, altijd leuk zo'n trouwe klant!

Ik weet niet precies waar je zag staan dat je 'Stel Samen & Stel Bij' zou krijgen, want dat abonnement bieden we niet meer aan bij verlengingen. Het is hoe dan ook goed gegaan en je hebt jouw Go-abonnement sinds vandaag! Als je nu naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je ook alles goed staan van het abonnement.

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!

Reageer