Beantwoord

verlenging abonnement niet helemaal goed afgerond

• 19 december 2020
  • 1 reactie
  • 377 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Beste,

ik heb via de app mijn abonnement verlengd echter liep deze toen vast toen ik de betaling kon aanklikken. En toen ik terugwilde kreeg ik wel een ordernummer maar heb ik nooit betaald en heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. 

hoe kan ik dit oplossen?

klantenservice kon ik net niet meer bereiken helaas. 

icon

Beste antwoord door David 20 december 2020, 16:58

Hoi @Btjuh,

Is het misschien ondertussen wel gelukt om de bestelling af te ronden of nog steeds niet? Ik kan het op dit moment niet zelf controleren, omdat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account op onze Community. 

Als het nog niet is gelukt en/of ik moet even controleren of de bestelling helemaal goed afgerond is, stuur me dan even een privébericht via mijn profiel. Als je dan jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunt toesturen, dan ga ik dit zo spoedig mogelijk voor je controleren! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Btjuh,

Is het misschien ondertussen wel gelukt om de bestelling af te ronden of nog steeds niet? Ik kan het op dit moment niet zelf controleren, omdat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account op onze Community. 

Als het nog niet is gelukt en/of ik moet even controleren of de bestelling helemaal goed afgerond is, stuur me dan even een privébericht via mijn profiel. Als je dan jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunt toesturen, dan ga ik dit zo spoedig mogelijk voor je controleren! 

Reageer