Beantwoord

Verlenging abonnement Stel Samen & Stel Bij

• 3 februari 2017
  • 5 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo, ik moet straks mijn stel samen & bij abonnement verlengen en kan nu alleen nog kiezen voor de t-mobile go abonnementen. Ik heb nu een extra simkaart (mb verdeler) in mijn iPad zitten. Kan ik deze nu niet meer gebruiken als ik overstap naar een t-mobile go abonnement ?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 3 februari 2017, 16:12

Hoi,

Hier kan ik vrij kort over zijn, dit is niet mogelijk!!

Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland, Europa en zelfs USA beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi,

Hier kan ik vrij kort over zijn, dit is niet mogelijk!!

Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland, Europa en zelfs USA beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.
Zouden jullie mijn, teveel berichten, willen wissen aub
Er ging iets mis met de verbinding tussen mijn pc en de forum
Reputatie 1
Ik dacht laatst nog, hoe komt die Serviceweb aan zoveel reacties 😉
Haha... doet die anders nooit hoor 🙂
Reputatie 5
Badge +14
@2Logic er is misschien een licht puntje !

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/onderzoek-naar-mb-verdeler-voor-t-mobile-go-abonnementen-275838

Reageer