Beantwoord

Verlopen ESim

• 4 januari 2021
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

Goedemiddag, Ik heb een vraag. Ik heb op 20 november 2020 een abonnement afgesloten en nummer behoud aangevraagd. Alles is goed gekeurd en wordt begin maart overgezet. Alleen in de winkel heb ik een esim mee gekregen die geactiveerd moet worden voor 1 januari 2021.

Dit heb ik nog niet gedaan omdat het abonnement nog niet is gestart. Hoe kan ik straks aan een werkende sim komen zodat ik het abonnement kan gaan gebruiken?

icon

Beste antwoord door Hajar 4 januari 2021, 16:13

Hi @moslehismael 

Wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij ons. De eSIM zal gewoon gaan werken zodra het telefoonnummer overgezet is. Dus je hoeft je helemaal geen zorgen te maken. Mocht er onverhoopt toch iets fout gaan dan zorgen we direct dat je kosteloos een nieuwe eSIM krijgt, dus geen zorgen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @moslehismael 

Wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij ons. De eSIM zal gewoon gaan werken zodra het telefoonnummer overgezet is. Dus je hoeft je helemaal geen zorgen te maken. Mocht er onverhoopt toch iets fout gaan dan zorgen we direct dat je kosteloos een nieuwe eSIM krijgt, dus geen zorgen!

Reageer