Vraag

Verschil @work en GO

Hallo,

Ik raak in de war van het verschil unlimited @work en GO.
@Work is ex btw 35 euro min 6 euro korting, GO is 50(!) euro min 15 euro korting incl btw.
Lijkt precies hetzelfde bij hetzelfde abo toch?

Ik kan ook niet duidelijk de kosten vinden van bellen vanuit NL naar Europa bij GO en @Workmate
Het lijkt een kunstmatig verschil tussen 2 dezelfde producten, waarbij je met @work per maand af kan sluiten en met vast op mobiel.
Bij GO is het 1 of 2 jaar abo, geen vast op mobiel maar weer wel flink klantvoordeel als je b.v. 3 producten afneemt.

Wij zelf dachten aan 2 maal unlimited en 1 maal T-mobile thuis, maar klantvoordeel werkt alleen met GO en we zouden ook vast op mobiel willen,....

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Henk,

Zit je te overwegen om een zakelijk abonnement te nemen? Zo ja, dan kun je contact opnemen met onze zakelijke sales afdeling en dan zij jou het adviseren wat het beste bij je wensen past. Je kan ze gratis bereiken op dit nummer 0800-8102. Met een @work abonnement kom je niet in aanmerking voor klantvoordeel dus daar moet je wel rekening mee houden. Als je optimaal wilt profiteren van Klantvoordeel dan kun je inderdaad 2 Go Unlimited abonnementen combineren met T-Mobile Thuis op één adres. Je krijgt dan € 10,00 extra korting p/mnd op je Unlimited abonnementen. Op deze pagina kun je alles lezen over de kortingen.

Laat je even weten of het zo lukt?
Reputatie 3
Badge
Beste @Henkkk,

Het verschil zit hem er in dat bij het @Work Unlimited abonnement onbeperkt bellen vanuit NL naar EU+USA zit inbegrepen.

Bij het Go abonnement is er een maximum van 120 minuten per maand vanuit NL naar EU inbegrepen.

Tevens kun je met het @Work Unlimited abonnement je 10 GB EU data óók op het T-Mobile USA netwerk gebruiken.

Zoals Hajar al heeft aangegeven kun je bij de @Work abonnementen echter geen gebruik maken van klantvoordeel in combinatie meerdere mobiele abonnementen en een aansluiting op T-Mobile Thuis.

Ik hoop dat dit het wat verduidelijkt.
Reputatie 2
@work is een zakelijke propositie, gericht op het zzp en mkb segment.

Met @work unlimited mag jij onbeperkt bellen vanuit NL naar de EU en de VS. In de EU & de VS kun je de maandelijkse 10GB ook gebruiken. Mocht je in de EU of VS door jouw 10GB bundel heen zitten, wordt jouw internet snelheid verlaagt. Bij GO stopt het (met de optie om een bundel bij te kopen).

@work ondersteunt ook vast bellen op jouw mobiel. Dit heeft Office Essential.

@work abonnementen in combinatie met handsets zijn overigens vrijgesteld van een BKR registratie.
Bedankt voor het verduidelijken,

1- Onbeperkt vanuit NL naar EU kan zeker een voordeel zijn, bij Tele2 is/was bellen naar België al
60 cent per minuut!
2- Ook de verlaagde snelheid na 10 GB ipv helemaal stoppen kan handig zijn.

Mag ik vragen om de linkjes naar T-mobile voor de 2 bovenstaande regels, ik doe mijn best dit te vinden,
maar ik kijk er over heen denk ik, excuus daarvoor.
Reputatie 3
Badge
Beste @Henkkk,

Je kunt alle relevante informatie over @Work vinden in de prijslijst van het betreffende abonnement.

https://www.t-mobile.nl/business/media/pdf/_service/tarieven/atwork-abonnement-0609.pdf

Uit de voorwaarden:

Je ontvangt een waarschuwings-sms bij het verbruiken van 80% van je data én bij het volledig verbruiken van je data. Na het bereiken van de limiet van je data, wordt de internetverbinding tijdelijk verbroken. Je kunt vervolgens kosteloos kiezen voor een verlaagde internetsnelheid naar 64Kbps/64Kbps of het aankopen van een MB/GB-aanvuller. Met deze verlaagde internetsnelheid kan je bijvoorbeeld wel WhatsAppen en e-mailen maar data-intensieve diensten als video kijken en muziek luisteren zijn niet meer mogelijk. In Nederland is de hoeveelheid data op verlaagde internetsnelheid onbeperkt, in EU en USA is de hoeveelheid beperkt.

Wat @Applehead aangeeft lijkt dus niet te kloppen.

Reageer