Beantwoord

Vervallen dekkingskorting Go

• 19 januari 2017
  • 6 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 3
Hi beste forumleden en moderators,

Meestal probeer ik zelf heel veel andere mensen te helpen, maar dit keer zit ik toch echt zelf met een vraag. De klantenservice kan me hier helaas geen duidelijk antwoord op geven. Ik heb nu een basis sim only, en ik heb 2 weken geleden net 6 maanden dekkingskorting toegezegd gekregen. Allemaal prima natuurlijk, maar als ik mijn abonnement overzet naar Go vervalt deze korting, als ik het goed begrepen heb. Ik vraag me af wat er gebeurt als ik mijn abonnement omzet naar Go Unlimited, en daarna weer een nieuwe dekkingsklacht indien. Krijg ik dan wel weer de dekkingskorting toegewezen?

Daarnaast bedraagt mijn factuur nog -38 euro. Dit komt door de grote hoeveelheid vrienden en kennissen die inmiddels zijn overgestapt naar T-Mobile, daar kreeg ik dus Vriendenkorting voor. Volgens de klantenservice ben ik deze 38 euro eenmalige korting niet kwijt, en worden deze weer wel meegenomen naar het Go Unlimited abbo.
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2017, 12:49

Hey Rlsikosek12,

Top dat Serviceweb je al heeft geholpen met de Vriendenkorting-vraag, zijn antwoord klopt inderdaad. 🙂

Wat betreft de dekkingskorting, ga ik er vanuit dat deze ook vervalt bij het overzetten. Je bent de eerste die het vraagt, dus 100% zekerheid heb ik nog niet hierover. Ik gok echter dat dit met de andere kortingen in de robot wegvalt. Zou je dit eens kunnen controleren als/wanneer je over bent gezet? Dan helpen we je er verder mee!

Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 3
Ik heb van @serviceweb al te horen gekregen dat mijn -38 euro gewoon wordt verkend als ik voor Go kies. Dank je wel serviceweb voor je antwoord op deze vraag. Nu nog hopen dat iemand mij ook duidelijkheid kan verschaffen of ik nog recht heb op dekkingskorting, als ik opnieuw een klacht indien nadat ik ben overgezet naar Go!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rlsikosek12,

Top dat Serviceweb je al heeft geholpen met de Vriendenkorting-vraag, zijn antwoord klopt inderdaad. 🙂

Wat betreft de dekkingskorting, ga ik er vanuit dat deze ook vervalt bij het overzetten. Je bent de eerste die het vraagt, dus 100% zekerheid heb ik nog niet hierover. Ik gok echter dat dit met de andere kortingen in de robot wegvalt. Zou je dit eens kunnen controleren als/wanneer je over bent gezet? Dan helpen we je er verder mee!

Houd ons op de hoogte!
Reputatie 3
Hi David, maar als ik het overzet, krijg ik de dekkingskorting dan wel weer terug van jullie, mocht deze wegvallen?
Reputatie 6
Badge +15
Hey Ralph,

Ik zag net pas dat je mij hier ook een privébericht over gestuurd had! Mocht de dekkingskorting wegvallen dan gaan we er voor zorgen dat je hem weer krijgt! 🙂
Reputatie 3
Hi Amy, thx voor je antwoord!! Ik ga er over nadenken!
Reputatie 6
Badge +15
Laat maar weten als we je er verder nog mee kunnen helpen Ralph! 🙂