Beantwoord

vervanging

  • 17 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 655 Bekeken

OP DIT BERICHT GEEN ENKELE REACTIE GEKREGEN OF TE BRIJGEN !!!!

 

 

Beste Joël,

 

Jij hebt mij hiermee toch wel een klantvriendelijker T-mobile laten ervaren dan ik in de winkel heb ervaren. Dank voor jouw meedenken en acties hierin.

 

Maar …….. vandaag alweer 3 x vastgelopen (16:15 uur) c.q. geheel opnieuw moeten opstarten als ik hem oppak van mijn bureau. En 2 x tijdens gebruik email lezen en facebook bekijken..

 

Mijn toestel Huawei P30-pro (9 maanden oud) wederom loopt regelmatig vast. Alles lijkt bevroren. Na enige minuten komt er reactie en dan nog een paar minuten en na een zwart scherm start de telefoon weer op. Indertijd op advies van T-Mobile alles terug gezet naar fabriek instellingen. Dus alles ook weer opnieuw geïnstalleerd. Dit 3 x gedaan. Klacht kwam steeds weer terug. Toen bij de winkel gebracht voor reparatie. Na 1 week terug: alles is op fabrieksinstellingen teruggezet want na tests bleek het toestel okay. Na enkele app's instaleren en gebruiken, weer een vastloper. Toch maar doorgegaan. En weer dagelijks vastlopers. Dus toestel naar Huwaei in Amsterdam gebracht. Daar liep het toestel ook weer vast. Na 4 dagen teruggekregen, alles moest goed zijn. Maar nu na 3 dagen steeds weer vastlopers. Heel vreemd mij vriend heeft exact het zelfde toestel met zeker alle app's die ik er ook op heb, en geen enkel probleem.

Wat nu te doen. Want dit is niet werkbaar. Als T-mobile het mankement niet eruit krijgt, als Huawei het mankement er niet uitkrijgt, verwacht ik een nieuw toestel omdat dit gebrek blijkbaar niet te verhelpen is. Op internet las ik dat er meerdere gebruikers zijn met deze klacht over dit type toestel.

Wat gaat u doen om mij een nieuw toestel te geven wat werkt naar behoren werkt. Kan ik rekenen op een spoedige positieve reactie van u / T-mobile binnen 1 week ( 5 werkdagen).

 

Mvrgr Attie Joosse.

 

icon

Beste antwoord door Evy 18 augustus 2020, 10:41

Hi @attie-j 

Ik ben gelijk in ons systeem gaan kijken wat hier de status van is. Geen zorgen, ze zijn druk bezig geweest om jou zo goed mogelijk verder te helpen. Ik zie dat je al meerdere collega’s hebt gesproken, het is handig om het bij een kanaal te houden. Gisteren hebben ze jou nogmaals proberen te bellen maar het kwam op dat moment niet goed uit. 

De repair-specialist geeft aan dat er op dit moment één reparatie bekend is, die van Huawai zelf wordt niet meegeteld omdat dit via een andere organisatie is gegaan. Ik begrijp helemaal dat je een werkend toestel. Wél zijn we verplicht om de juiste procedures te volgen voor reparaties, omdat wij namelijk eerst de ruimte moeten hebben om het probleem te corrigeren. Vanaf hier kunnen we echter niet bepalen of het defect een fabricagefout of gebruikers-gerelateerd is. Daarvoor dient onze reparateur het toestel en het defect nogmaals te analyseren.

Zorg ervoor dat je een duidelijke uitleg geeft wat het probleem precies is en waar je tegenaan loopt tijdens het gebruik van jouw toestel. 

Op deze pagina vind je alle informatie over de procedure van het reparatie proces. Uiteraard ga ik voor je duimen dat het dit keer helemaal goed gaat! Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! :smiley:

 

Bekijk origineel

8 reacties

DIT BERICHT AAN JOËL  VERSTUURDE IK OP 12-08-2020 ZONDER ENIGE TEGENREACTIE TE HEBBEN GEKREGEN.

Misschien is Joel op vakantie, hoef je niet te schreeuwen.

Het gaat om uitblijven van antwoord op een email aan T-Mobile. Op het zelfde e-mailadres kreeg ik nog wel een reacties terug, niet van Joël maar wel van collega's . Die nemen dit van elkaar over. 

En fijn dat je mijn reactie een schreeuw noemt want het is inderdaad een schreeuw om erkenning van een vraag van een bestaande klant. 

Reputatie 1

Vervelend komt het niet doordat er door Huawei sancties opzitren om geen Google service aan te bieden? Daarom is het beter om Huawei te vermijden.

 

Of is er niet iets mis met de mainboard moederbord in de smartphone 

Reputatie 6
Badge +12

Gewoon weer aanmelden bij de Fixables.

 

 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @attie-j 

Ik ben gelijk in ons systeem gaan kijken wat hier de status van is. Geen zorgen, ze zijn druk bezig geweest om jou zo goed mogelijk verder te helpen. Ik zie dat je al meerdere collega’s hebt gesproken, het is handig om het bij een kanaal te houden. Gisteren hebben ze jou nogmaals proberen te bellen maar het kwam op dat moment niet goed uit. 

De repair-specialist geeft aan dat er op dit moment één reparatie bekend is, die van Huawai zelf wordt niet meegeteld omdat dit via een andere organisatie is gegaan. Ik begrijp helemaal dat je een werkend toestel. Wél zijn we verplicht om de juiste procedures te volgen voor reparaties, omdat wij namelijk eerst de ruimte moeten hebben om het probleem te corrigeren. Vanaf hier kunnen we echter niet bepalen of het defect een fabricagefout of gebruikers-gerelateerd is. Daarvoor dient onze reparateur het toestel en het defect nogmaals te analyseren.

Zorg ervoor dat je een duidelijke uitleg geeft wat het probleem precies is en waar je tegenaan loopt tijdens het gebruik van jouw toestel. 

Op deze pagina vind je alle informatie over de procedure van het reparatie proces. Uiteraard ga ik voor je duimen dat het dit keer helemaal goed gaat! Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! :smiley:

 

Dit is een herhaling van zetten. Ik heb al vaker duidelijk het gebrek van het toestel aangegeven . Op internet kan je ook vinden dat er andere gebruikers met dit type telefoon zijn waar ook geen oplossing voor gevonden is.

Mijn vriend heeft dezelfde telefoon met zeker alle app's die er bij mij opstaan en zelfs nog veel meer.  Nog nooit heeft hij een vastloper gehad.

Het is geen mechanisch gebrek maar een euvel in een van de geheugens of processor van de telefoon en dat is niet te meten. Dit werd mij ook bij Huawei bevestigd toen ik de telefoon daar ter reparatie had aangeboden en het scherm bij gebruik door die medewerker ook ineens bevroor en zwart werd.

Ik ben met alle adviezen van T-Mobile, Huawei en de reparaties al dagen kwijt aan opnieuw dingen installeren en proberen.. Allemaal zonder resultaat

Accepteer toch eens dat een intern gebrek aanwezig kan zijn dat niet te meten is. Dus het toestel niet werkend is zoals je dat bij zo'n duur toestel mag verwachten.

Gelet op het uitblijven van de gisteren toegezegde terugbel actie na 1 uur, heb ik vanmorgen een klacht naar de directie van T-Mobile Klantenservice gestuurd met het verzoek tot ontbinding van de koopovereenkomst. Zover hebben jullie het al laten komen.

 

 

 

Ter aanvulling: Bij het afgeven in de winkel op 17-07-2020 voor doorzenden naar de reparatieafdeling hebben wij 2 A4-tjes met uitvoerige beschrijvingen van de voorkomende gebreken meegeven. Daarin stond ook het case-nummer van Huawei van de telefonische test die zij gedaan hadden en de conclusie dat er iets vreemds is geconstateerd dat niet naar een hardware probleem verwees. Dus dat we het toestel ter reparatie moeten aanbieden.

Dus de reparatieafdeling van T-Mobile had toen al inzicht van alle problematiek. 

Reageer