Beantwoord

Verwarrende eerste factuur

• 22 mei 2017
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 30 reacties
Ik krijg zojuist mijn eerste factuur voor Go Unlimited NL & 10GB EU. Zie afbeelding.

De 20 euro aansluitkosten kloppen, het standaardtarief van 50 euro ook. Maar waarom krijg ik de 15 euro korting slechts voor 1 dag en niet de hele maand? Volgens mijn contract zou ik 2 jaar lang 15 euro korting krijgen en daardoor slechts 35 euro per maand betalen.

Gaat hier iets mis? Of begrijp ik de factuur verkeerd?
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2017, 09:58

Hoi Xnpu & Fajarvm,

Jullie hebben inderdaad allebei dezelfde oorzaak van het probleem, dus ik beantwoord gelijk beide vragen! :)

Er was onlangs een tijdelijke storing waardoor de kortingen verwijderd werden. Vandaar dat je op jullie facturen zag dat er maar voor een korte periode korting was toegekend. Deze kortingen zijn ondertussen automatisch weer goed teruggezet en voor de misgelopen korting is er een vergoeding aangemaakt. Deze zal verrekend worden met de volgende factuur. Alles staat nu dus weer in orde, sorry voor de verwarring!

Vergeet jullie trouwens niet aan te melden voor alle extra klantvoordelen! Altijd leuk meegenomen!

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als jullie nog vragen hebben, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Ter volledigheid: ik heb inmiddels een SMS ontvangen waarin de uitleg van David bevestigd wordt.
Reputatie 1
Bedankt voor jullie antwoorden. Blij te horen dat het een bekend - en inmiddels opgelost - probleem is. Ik zal de factuur van volgende maand voorlopig afwachten.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Xnpu & Fajarvm,

Jullie hebben inderdaad allebei dezelfde oorzaak van het probleem, dus ik beantwoord gelijk beide vragen! :)

Er was onlangs een tijdelijke storing waardoor de kortingen verwijderd werden. Vandaar dat je op jullie facturen zag dat er maar voor een korte periode korting was toegekend. Deze kortingen zijn ondertussen automatisch weer goed teruggezet en voor de misgelopen korting is er een vergoeding aangemaakt. Deze zal verrekend worden met de volgende factuur. Alles staat nu dus weer in orde, sorry voor de verwarring!

Vergeet jullie trouwens niet aan te melden voor alle extra klantvoordelen! Altijd leuk meegenomen!

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als jullie nog vragen hebben, dan horen we dat graag!
Ik heb exact hetzelfde probleem. Eerste factuur een paar dagen geleden ontvangen met een korting van 91 euro cent ipv 14 euro. Dit probleem treedt bij meerdere gebruikers op en is bij T-Mobile bekend, als ik me niet vergis, en wordt door hen nu een oplossing naar gezocht.
Reputatie 1
Overigens heeft mijn vriendin ook een Go abonnement afgesloten. Bij haar is de korting wel over de volledige maand meegerekend. Ik denk dus dat er bij mij iets fout gegaan is..

Reageer