De 20 euro aansluitkosten kloppen, het standaardtarief van 50 euro ook. Maar waarom krijg ik de 15 euro korting slechts voor 1 dag en niet de hele maand? Volgens mijn contract zou ik 2 jaar lang 15 euro korting krijgen en daardoor slechts 35 euro per maand betalen.
Gaat hier iets mis? Of begrijp ik de factuur verkeerd?
Beste antwoord door David
Jullie hebben inderdaad allebei dezelfde oorzaak van het probleem, dus ik beantwoord gelijk beide vragen! :)
Er was onlangs een tijdelijke storing waardoor de kortingen verwijderd werden. Vandaar dat je op jullie facturen zag dat er maar voor een korte periode korting was toegekend. Deze kortingen zijn ondertussen automatisch weer goed teruggezet en voor de misgelopen korting is er een vergoeding aangemaakt. Deze zal verrekend worden met de volgende factuur. Alles staat nu dus weer in orde, sorry voor de verwarring!
Vergeet jullie trouwens niet aan te melden voor alle extra klantvoordelen! Altijd leuk meegenomen!
Hopelijk is alles zo duidelijk, maar als jullie nog vragen hebben, dan horen we dat graag!