Vraag

Vraag over Abonnement Tablet Go

• 12 juni 2019
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Het volgende internet bundel zou per maand 32.5euro kosten:
-T-Mobile Tablet Sim Only
-Abonnement Tablet Go
-Looptijd 2 jaar
-Tablet Unlimited GB
-Internet: je bundel is te gebruiken in NL & EU

Vraag is hoe snel de upload en download snelheid hiervan is, en of dit nou een data-only sim is, dus bellen en gebeld worden zou hiermee niet mogelijk zijn?
Verder was '4g voor thuis' niet beschikbaar op mijn adres, geldt dit dan ook voor 'tablet go'
abonnement, want ik wil hiermee zowel thuis als op mijn werk internetten?
Kan Ik tenslotte wel onbeperkt internetten met 'tablet go' abonnement op mijn laptop via usb-tethering of hotspot?

Alvast bedankt voor uw hulp.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste @justasking,

De snelheid van dit abonnement is afhankelijk van het bereik, de drukte op de mast en verschillende andere omstandigheden.

Op de volgende pagina kun je meer informatie lezen over de snelheid van het mobiele netwerk: https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/internetsnelheid

Op de dekkingskaart kun je zien welke snelheden er bij jou in de buurt zijn gemeten: https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

4G voor Thuis is voor iedereen en overal beschikbaar, er wordt dus geen onderscheid gemaakt op basis van je locatie.

Als je zowel thuis als op je werk wilt kunnen internetten, dan raadt ik je aan om een Tablet Go abonnement te nemen. Dit is dan ook inderdaad een data-only SIM, en kun je hier niet mee bellen.

Groet,

Jeffrey
Reputatie 6
Badge +11
4G voor Thuis is voor iedereen en overal beschikbaar, er wordt dus geen onderscheid gemaakt op basis van je locatie.
Dit klopt niet. De vraagsteller meldt dit niet voor niks "Verder was '4g voor thuis' niet beschikbaar op mijn adres, ..." Bij mij is het ook niet beschikbaar.

@justasking Om te proberen zou je een prepaid SIMkaart kunnen kopen. Op prepaid zit een snelheidslimiet van 100 Mbps DL en 50 Mbps UL.

Met Tablet GO kun je niet onbeperkt internetten, na 5GB op een dag wordt of je verbinding verbroken (en kun je gratis een onbeperkt aantal 1GB bundels blijven aanvullen handmatig) of je gaat over op een erg lage snelheid.
Maar voor de meeste zaken zul je aan die 5GB per dag wel genoeg hebben.
Reputatie 4
Badge +3

4G voor Thuis is voor iedereen en overal beschikbaar, er wordt dus geen onderscheid gemaakt op basis van je locatie.Dit klopt niet. De vraagsteller meldt dit niet voor niks "Verder was '4g voor thuis' niet beschikbaar op mijn adres, ..." Bij mij is het ook niet beschikbaar.

Volgens de T-Mobile 4G voor Thuis website: "Heb jij thuis of op je werk last van traag en instabiel internet? Dan is Unlimited 4G voor Thuis een goeie oplossing voor jou. Hiermee heb je mobiel internet, waar vast niet voldoet. Waar je ook woont of werkt."
Reputatie 6
Badge +11
Volgens de T-Mobile 4G voor Thuis website: "Heb jij thuis of op je werk last van traag en instabiel internet? Dan is Unlimited 4G voor Thuis een goeie oplossing voor jou. Hiermee heb je mobiel internet, waar vast niet voldoet. Waar je ook woont of werkt."
T-Mobile's website staat bol van reclame, lokkertjes enz. Je moet niet alles geloven. Zet maar eens een bestelling in gang op een adres met weinig masten of dekking of wat voor hiaat dan ook.
Een lees ook de voorwaarden, ook de aanvullende.
Het zal wel werken als je een vals adres opgeeft, wat ook de suggestie was van een T-Mobile moderator kort na introductie van U4GvT.
beste jeffrey87 zoals tmoesel het ook zegt, als je 4g voor thuis bestelt, moet je je postcode aangeven, zodra ik dit deed verscheen de melding dat 4g voor thuis niet op mijn adres beschikbaar was.

het liefs zou ik mijn mobiele nummer en tablet go op 1 sim willen hebben,
maar dit zou dus niet kunnen.

vraag me af of jullie weten of ik mijn mobiele nummer misschien softwarematig kan koppelen aan
deze data-only sim? dus dat ik alsnog gebeld kan worden op mijn mobiele nummer via deze data-only sim? bellen met mijn mobiele nummer via internet lukt me wel, maar gebeld worden heb ik nog niet kunnen oplossen. ik wil namelijk geen double sim smartphone kopen...
Reputatie 6
Badge +11
vraag me af of jullie weten of ik mijn mobiele nummer misschien softwarematig kan koppelen aan
deze data-only sim? dus dat ik alsnog gebeld kan worden op mijn mobiele nummer via deze data-only sim? bellen met mijn mobiele nummer via internet lukt me wel, maar gebeld worden heb ik nog niet kunnen oplossen. ik wil namelijk geen double sim smartphone kopen...

Je zou ook je smartphone als hotspot kunnen gebruiken en daartoe het abo met het 06 nummer unlimited kunnen maken.

Reageer