Vraag

Vraag over Go abonnement en spaarpunten

• 10 juni 2020
  • 7 reacties
  • 319 Bekeken

Reputatie 1

ik heb 2 vraagjes.

Ten eerste wat is het verschil tussen Go en Go 19.1 ?

Want wij ( mijn vrouw, zoon en ik ) hebben alle 3 hetzelfde abonnement.

Maar bij onze zoon staat er geen 19.1 bij.

En ten tweede kun je de extra punten ook inwisselen in de T Moblie winkel voor korting op bijv  telefoons ?

Want wat in de cadeaushop is is totaal niet wat ik zoek.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @arjanvs Om met vraag 2 te beginnen, het antwoord is luid en duidelijk JA. Leuk hè, ik heb in al die jaren al heel wat met korting gekocht in de shops.

Nu vraag 1, ik denk weinig verschil maar ouder en nieuw abonnement?

@Folkert  zoekt het even voor u op hoor ik net! 

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +18

@arjanvs Kijk eens naar de ingangsdatum. Ik heb zelf 1 Go 19.1 die in juni 2019 actief is geworden. Ook heb ik 1 Basis die in juli overgaat naar Go en daar staat niets achter. Volgens mij verder dezelfde abonnementen waar wellicht detail verschillen in kunnen zitten want bij de tarieven moet je selecteren wanneer je abonnement is ingegaan.

Groet, Folkert

Reputatie 1

@Folkert  Die van mijn zoon zonder 19.1 is van 30 oktober 2019.

Van mijn vrouw van 18 september 2019 en van mij 14 november 2019 dus hij zit er precies tussen in.

Maar het is namelijk zo dat ik voor mijn vrouw had verlengt en 2 dagen erna belde jullie mij of ik wilde verlengen maar dan goedkoper. Dus gezegd dat ik voor mijn vrouw had verlengd die kreeg toen ook dezelfde aanbieding en mijn zoon ook dus daarom snap ik ook het verschil in datums niet

@CrisTien  Dank je wel voor je antwoord dat kan dus nog steeds

Reputatie 7
Badge +18

@arjanvs Dan is het gewoon een versienummer qua voorwaarden of tarieven denk ik. Als je verlengt per telefoon of via internet (koop op afstand) heb je wettelijk 14 dagen bedenktijd dus na 2 dagen kon je inderdaad annuleren en een goedkopere Go nemen.

Reputatie 1

@Folkert  ja precies heb net gekeken maar de tarieven zijn idd hetzelfde.

Ik moet zeggen dit gaat beter dan de chat die snapt er niks van Lotte haha

Maar ik ben weer een stuk wijzer dank je wel voor je hulp.

En nog een fijne avond

Reputatie 7
Badge +18

Ja Lotte begrijpt weinig. Maar als het nodig is kun je tegen haar zeggen: “medewerker spreken” en dan kun je haar wel passeren.

Reputatie 1

Goed om te weten voor de volgende keer

Reageer