Beantwoord

Vraag over mijn T-Mobile Go

• 24 december 2017
  • 11 reacties
  • 558 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
In april 2017 heb ik een sim-only abonnement afgesloten, het Unlimited GO NL & EU -abo. Dit abonnement heb ik deze maand verlengd met toestel. Het abonnement is hetzelfde, alleen de 60 dagen onbeperkt in de EU zijn veranderd in iedere maand max. 10GB per maand voor EU-gebruik.
In het oude abonnement begon ik elke dag met 5GB en als deze op waren, dan kon ik deze aanvullen met een gratis MB-aanvuller van eveneens 5GB. Nu wilde ik vandaag weer een gratis MB-aanvuller van 5GB aansluiten, maar ik kan nu alleen kiezen voor1GB. Dit is erg vervelend want ik kijk veel YouTube en nu moet ik steeds in relatieve tijd een gratis MB-aanvuller van slechts 1GB aanschaffen. Is dit normaal bij het nieuwe Unlimited GO NL & EU 10 GB - abonnement??????
icon

Beste antwoord door Lodan 28 december 2017, 12:05

De voorwaarden welke geldden in April 2017 (16-1-2017 tot en met 1-5-2017) zijn als volgt:

T-Mobile Go abonnementen

Go Unlimited EU

GB-aanvullers

• 5 GB-aanvuller Nederland + EU: €15,-
  • 1 GB-aanvuller Go Unlimited EU: €0,-

Het klopt wat Telekom zei: er zijn inderdaad 5GB aanvullers geweest, echter wel tegen een bedrag. Hier heeft Rosan weer gelijk: er zijn nooit gratis aanvullers geweest van 5GB.

Nu pak ik de voorwaarden er bij welke nu (5-7-2017 - heden) geldig zijn.

T-Mobile Go abonnementen

Go Unlimited NL & 10 GB EU

GB-aanvullers

• 1 GB-aanvuller voor Unlimited in Nederland: €0,-
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Hier zijn de vele aanpassingen te zien.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven#ro2
De marketing kreet begin 2017 "Unlimited GO" of "GO Unlimited" is, als je het interpreteert als 'geen limit aan de hoeveelheid data' nog steeds waar, onbeperkt is het echter niet; De beperking zit hem in de zaken die je lastig vindt. Als je deze beperkingen niet wilt hebben, zijn er andere duurdere abo's (tot dubbele maandbedrag). Zoek maar eens op t-mobile site.
Helaas heeft T-Mobile de voorwaarden verslechterd. Ik zal een klacht indienen. Ik voel me erg genaaid, te meer omdat de verlaging van de 5GB-aanvuller naar slechts een 1GB-aanvuller niet duidelijk op de website staat en ook niet in de tarieflijsten. Ik voel me misleid. Als ik mijn abonnement niet verlengd had, dan was de prijs van het 1 jarig sim-only abonnement inderdaad hoger geworden, maar dan had ik wel betere voorwaarden en dat had ik er graag voor gehad. Maar omdat dit niet duidelijk c.q. niet in de tarief- en prijslijsten staat, kun je dit als klant dus niet weten. Ik moet dus na het bereiken van iedere 5GB elke keer, zoals anno 2001 mij "datategoed" met slechts 1GB aanvullen. Is dit nou de klantervaring die T-Mobile wil bieden? Zeer slecht.
Reputatie 6
Badge +11
Ik kan me voorstellen dat je je genaaid voelt. De voor de klant belangrijke informatie, zoals b.v. een handleiding bij een apparaat wat je koopt bij hun is nauwelijks te vinden, als het er al is. Als je b.v. bij VodafoneKabeldeutschland kijkt, kun je zonder omwegen de juiste info downloaden. T-Mobile NL is een marketing machine geworden en gezien de vele versies van de tarief en prijslijsten is het uitkijken geblazen, vooral als je in een winkel bent is het lastig om ter plekke te bepalen hoe het geheel van abo etc er op een termijn van 1 of 2 jaar uitziet. Door de vele, bijna maandelijkse aanpassingen aan de formele documenten, verkoopt T-Mobile eigenlijk maandcontracten vanuit hun gezien maar de consument zit er wel 1 of 2 jaar aan vast. En meestal staat er dan ook nog in de voorwaarden dat T-Mobile die 1-zijdig kan aanpassen, wat het nog onzekerder maakt. Ikzelf heb 4GvoorThuis, wat 50 euro/maand kost maar vanaf begin maandelijks opzegbaar is. Dit abo is alleen data en niet unlimited, maar heeft geen 5GB grens per dag.
Badge +13
@telekom er zijn NOOIT 5gb aanvullers geweest wees gerust dat zullen de moderars ook bevestigen.
@Rosan : Er zijn wel degelijk 5GB aanvullers geweest. Deze heb ik maanden met grote tevredenheid gebruikt.

[ExpertEdit] Caps verwijderd, onnodig schreeuwen wordt niet getolereerd
Reputatie 4
Badge +10
@Telekom , waarom zo schreeuwen?
@Telekom, leuk voor je... die waren er niet. Maakt me echt niet uit wat je gebruikt hebt en hoe het verwerkt werd, vanaf dag 1 dat er Unlimited was waren de gratis aanvullers 1 gb. per dag. Als jij 5gb. hebt gehad, wees blij want dan had je iets wat niet correct was. (een glitch).

Voor de rest, hou het netjes... Je bent inmiddels meerdere malen geflagd met je gedrag en je topic lag al onder de aandacht om hoe je het bracht, geen van alle positief. Er zijn hier gewoon huisregels en dus simpel de mededeling: hou het netjes...

@tmoesel:
En meestal staat er dan ook nog in de voorwaarden dat T-Mobile die 1-zijdig kan aanpassen, wat het nog onzekerder maakt
Er zijn beperkingen aan wat aangepast mag worden, dus tegengas is terecht. 1-zijdige aanpassingen mogen niet in strijd met de Nederlandse wet zijn noch ten nadele van de klant. Zijn de aanpassingen wel ten nadele (maar binnen de wet) dan heeft de klant het recht tot opzegging. Dus alhoewel ik iets meer van jouw achtergrond weet, even het tegengas dat het niet geheel 1-zijdig mag zijn 😉 Voor de rest eens hoor 😛 maar men leest op dit forum iets te vaak 'wat men wil lezen', dus dan moet de tegenreactie er ook staan (op voorhand).
Badge +9
De voorwaarden welke geldden in April 2017 (16-1-2017 tot en met 1-5-2017) zijn als volgt:

T-Mobile Go abonnementen

Go Unlimited EU

GB-aanvullers

• 1 GB-aanvuller Go Unlimited EU: €0,-

Het klopt wat Telekom zei: er zijn inderdaad 5GB aanvullers geweest, echter wel tegen een bedrag. Hier heeft Rosan weer gelijk: er zijn nooit gratis aanvullers geweest van 5GB.

Nu pak ik de voorwaarden er bij welke nu (5-7-2017 - heden) geldig zijn.

T-Mobile Go abonnementen

Go Unlimited NL & 10 GB EU

GB-aanvullers

• 1 GB-aanvuller voor Unlimited in Nederland: €0,-
Reputatie 7
Badge +20
@Telekom,

Sinds de start van Go Unlimited zijn er nooit aanvullers van 5 GB geweest, zoals hierboven ook al is aangegeven. Je krijgt een starttegoed van 5 GB en daarna kun je oneindig aanvullen met 1 GB, hier is verder nooit iets aan veranderd. Bij de andere abonnementen van Go kun je wel een aanvuller van 5 GB aanschaffen, maar ook daar is het niet gratis.

Dat je het oneens bent met een gegeven antwoord, betekent overigens niet dat je gelijk de huisregels moet overtreden. Ik geef je dan ook een waarschuwing voor jouw gedrag in dit topic, naar anderen toe. Ik reken erop dat het hier ook verder bij blijft en dat je de huisregels in acht neemt in toekomstige berichten.
Flikker me er dan maar af..... prutsers
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Telekom,

Jammer dat je er zo over denkt!

Omdat het duidelijk is dat je geen zin hebt om jouw toon aan te passen en je zelf ook aangeeft dat we je dan maar moeten verwijderen, zal ik de ban bij deze activeren.