Vraag

Vraag vroegtijdig verlengen abonnement

• 22 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 1013 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemiddag, ik heb vanmorgen gebeld met T-mobile om mijn abonnement een week eerder te verlengen in combinatie met een nieuwe telefoon omdat mijn huidige telefoon kapot is. Er werd mij eerst verteld dat er 70 euro servicekosten in rekening zouden worden gebracht. Dit vond ik te veel, het bedrag zou dus gehalveerd worden, 35 euro servicekosten voor het vroegtijdig verlengen van mijn abonnement. Maar nu heb ik een mail ontvangen van T-mobile waarin staat dat op mijn volgende factuur 71 euro extra in rekening gebracht zal worden aan de servicekosten.
Is dit een foutje en gaat dit bedrag wel aangepast worden zodat ik straks niet alsnog voor een verrassing kom te staan? Ik kon geen mailadres vinden en vind het wel fijn om het antwoord zwart op wit te kunnen krijgen zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Alvast bedankt voor het antwoord

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @J1985

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je de iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Goedemiddag, kan iemand anders mij hierbij helpen? Hajar is met vakantie dus kan niet reageren op mijn privébericht.
Reputatie 7
Badge +19
Yes, als je even een berichtje stuurt naar moderator Mitch, klik hier, dan komt het goed. Hij is er de rest van de week! Je kunt in je privéberichtje even linken naar dit topic. ☺

Reageer