Beantwoord

Vragen over T-Mobile Go

• 6 juni 2017
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Reputatie 1
Ik mag verlengen, en wil dit doen met een go abonnement met 10GB internet, en onbeperkt bellen.
Nu vraag ik mij een paar dingen af:
1) er staat unlimited bellen en 120 EU, maar geld dan vanaf 13 juni die unlimited bellen ook voor de EU?
2) als ik na 2 maanden denk ik wil toch unlimited data, kan ik dan van 10GB naar unlimited switchen, en dan die 35 eu per maand betalen? Of wordt unlimited data dan ineens duurder?
icon

Beste antwoord door Snotaapje 6 juni 2017, 15:58

Hoi,

Leuk dat je mag verlengen.

Vraag 1:
Bel je vanuit Nederland náár een ander land in de EU? Dan betaal je het buitenland-tarief dat bij je abonnement hoort. Bij het T-Mobile GO abonnement kun je wél uit je bundel bellen vanuit Nederland naar een EU-land, daar heb je 120 minuten voor gekregen (met uitzondering van Unlimited, die heeft onbeperkt). Dus als je vanuit Nederland naar de EU belt, gaat het vanuit jouw 120 minuten. Bel je vanuit een EU-land naar een ander EU-land of naar Nederland, dan kun je gewoon onbeperkt bellen. Als je vanuit een EU-land belt, gebruik je namelijk de minuten uit je Nederlandse belbundel.

Vraag 2:
De korting die je afsloot op dat moment bij je abonnement blijft gelden. Dus als het nu €25,- kost maar toen je afsloot €19,- dan geldt de korting die je afsloot tijdens het moment.

En als je nu verlengt is het Unlimited Madness Maand! Stapel tot 50% korting met T-Mobile Samen! Het actieaanbod is alléén geldig tijdens tot en met 18 juni 2017. Zorg dus dat je er op tijd bij bent!

Ik hoop dat het duidelijk voor je is!

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi dutchless.

Als toevoeging op de reactie van Snotaapje, het kan zijn dat de korting wijzigt, dat hangt af van de situatie.

Situatie 1: Je hebt een T-Mobile Sim Only abonnement afgesloten of een abonnement met toestel waarbij geen toestel specifieke korting wordt toegekend. Na een paar maanden wil je jouw bundel aanpassen, dan maak je bij de nieuwe bundel gebruik van de korting die ook actief was op het moment dat je jouw contract was aangegaan.

Situatie 2: Je hebt een T-Mobile abonnement in combinatie met een toestel aangeschaft waarbij een toestel specifieke actie geldig is. Hierbij geldt dat wanneer je na een x periode je bundel aanpast, je niet gebruikt maakt van de oorspronkelijke kortingen, maar van de netwerk kortingen die op dat moment actief zijn.

Het staat ook vermeld in de prijslijst van Go en ook wordt het op deze pagina uitgelegd.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Leuk dat je mag verlengen.

Vraag 1:
Bel je vanuit Nederland náár een ander land in de EU? Dan betaal je het buitenland-tarief dat bij je abonnement hoort. Bij het T-Mobile GO abonnement kun je wél uit je bundel bellen vanuit Nederland naar een EU-land, daar heb je 120 minuten voor gekregen (met uitzondering van Unlimited, die heeft onbeperkt). Dus als je vanuit Nederland naar de EU belt, gaat het vanuit jouw 120 minuten. Bel je vanuit een EU-land naar een ander EU-land of naar Nederland, dan kun je gewoon onbeperkt bellen. Als je vanuit een EU-land belt, gebruik je namelijk de minuten uit je Nederlandse belbundel.

Vraag 2:
De korting die je afsloot op dat moment bij je abonnement blijft gelden. Dus als het nu €25,- kost maar toen je afsloot €19,- dan geldt de korting die je afsloot tijdens het moment.

En als je nu verlengt is het Unlimited Madness Maand! Stapel tot 50% korting met T-Mobile Samen! Het actieaanbod is alléén geldig tijdens tot en met 18 juni 2017. Zorg dus dat je er op tijd bij bent!

Ik hoop dat het duidelijk voor je is!

- Snotaapje;)

Reageer