Beantwoord

Vriendenkorting

Hoi,

Ik heb mij en vrienden aangemeld voor de vriendenkorting. Ik krijg wel een bevestiging maar daarna geen email met toe- of afwijzing. Vandaag is de laatste dag dat ik ze kan aanmelden. Ik zou graag willen weten wat de status is.
icon

Beste antwoord door Hajar 29 januari 2018, 16:49

Hi Najat,

Dankjewel voor je vraag! Fijn dat het bij je man is gelukt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je aanvraag is afgewezen, omdat het nummer dat je hebt aangemeld niet in aanmerking komt voor vriendenkorting. Deze korting was namelijk alleen bedoeld voor nieuwe klanten en dus nieuwe abonnementen. Het nummer dat jij hebt aangemeld is een bestaande klant met een abonnement dat al loopt sinds 29/12/2016. Vandaar de afwijziging. Ik begrijp dat je liever een ander antwoord had gekregen, dat had ik je ook zeker gegund!

Als je in de toekomst nog vragen hebt, laat het mij weten.

Bekijk origineel

13 reacties

Hallo NajatJana, heb je het tijdelijke telnr van T-mobile ingevuld bij behoud van het oude telnr. Had hier een soortgelijk probleem. Het is inderdaad de laatste dag. Als je wilt zou je mij dan ook willen aanmelden bij de vriendenkorting?
Er was geen sprake van een tijdelijk nummer, geen nummer behoud. Ik wacht nog even af.

Ja natuurlijk wil ik dat
Mag ik je volledige naam, emailadres en telefoonnummer dan doe ik 't meteen nu t nog kan haha.
Oké, dat was bij jou dus het probleem niet. Hopelijk krijg je morgen antwoord. Top dat je mij wilt aanmelden. Nu het nog kan inderdaad ja. Ik stuur je even een pb.
David ik reageer even hier aangezien je de andere topic op slot hebt gezet. Ik ben nieuw en heb wel wat instructies gelezen maar weet nog niet hoe alles werkt. Excuus.

Wat betreft m'n man hij heeft al contact gehad met een medewerker en bij hem is het helemaal goed gekomen. Ik hoop dat ik ook snel te weten krijg of het goed is gegaan.

Bedankt.

Groet
Najat
Reputatie 7
Badge +19
Hi Najat,

Dankjewel voor je vraag! Fijn dat het bij je man is gelukt! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je aanvraag is afgewezen, omdat het nummer dat je hebt aangemeld niet in aanmerking komt voor vriendenkorting. Deze korting was namelijk alleen bedoeld voor nieuwe klanten en dus nieuwe abonnementen. Het nummer dat jij hebt aangemeld is een bestaande klant met een abonnement dat al loopt sinds 29/12/2016. Vandaar de afwijziging. Ik begrijp dat je liever een ander antwoord had gekregen, dat had ik je ook zeker gegund!

Als je in de toekomst nog vragen hebt, laat het mij weten.
Hoi Hajar. Bedankt voor je reactie. Maar van de afwijzing heb ik bericht gekregen met de reden (bestaande klant). Het gaat me om de overige 4 aanvragen waar ik geen bericht over heb gekregen.
Jammer om te zien dat t mobile samen verdwijnt. Ik wilde binnekort een nieuw abbonoment bij t mobile, maar helaas is de 5 euro korting (120 euro per 2 jaar) en de mogelijkheid tot gratis bellen in de t mobile groep dan niet meer mogelijk. Ik zie helaas geen reden om mijn volgende abbonoment bij t mobile aan te sluiten.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Najat,

Aah oke! Excuus ik zag alleen je eerste aanvraag. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat er 2 aanvragen zijn afgewezen en voor één aanvraag heb je wel korting toegekend gekregen. Dit zal zichtbaar zijn op je factuur. Verder zie ik dat één aanvraag nog niet is behandeld en daar heb ik een case voor aangemaakt. Mijn collega's gaan dit verder oppakken en ze zullen je snel van een terugkoppeling voorzien! 🙂

@Maarten; T-Mobile Samen gaat inderdaad verdwijnen als je je abonnement verlengt, maar wees niet getreurd we bieden ook andere korting aan. In dit topic lees je meer over de vervanging van T-Mobile Samen.
Dank je wel Hajar. Ik wacht nadere informatie af
Hallo NajatJana,

Heb jij inmiddels al bericht gekregen van T-mobile over de aanmeldingen die je hebt gedaan? Ik heb niets meer vernomen van T-mobile. Kennissen van mij (met t-mobile abonnementen) die ook aanmeldingen voor de vriendenkorting hadden gedaan hebben ook nog niets vernomen. Daar zou het fout gegaan kunnen zijn doordat het tijdelijke mobile telefoonnummer van T-mobile niet was ingevuld. Geen idee of dat zo is natuurlijk. Ik heb Hajar dit wel gevraagd in een pb maar daar heb ik geen antwoord op gekregen tot nu toe.

Ik heb het volgende voorgelegd:
'' Goedemorgen Hajar, ik heb een vraag over de aanvragen m.b.t. de (inmiddels verlopen) actie 'vriendenkorting'. Er schijnt soms geen feedback te komen van T-mobile op onlangs ingediende aanvragen (geen bevestiging of afwijzing). Een kennis van mij heeft 2 aanvragen/aanmeldingen gedaan op 27 of 28 januari j.l. voor deze vriendenkorting op afgesloten abonnementen die op 22 januari zijn ingegaan. Binnen de tijd dus. Tot nu toe is er nog niets vernomen van T-mobile. Voor beide abonnementen is nummerbehoud aangevraagd en is er een tijdelijk mobielnr van T-mobile toegekend. Indien van toepassing moet bij deze aanvragen behalve het 'oude' telnr ook het tijdelijke telnr worden vermeld en het laatste blijkt niet te zijn gebeurd. In plaats daarvan is bij deze aanvragen 2 maal het 'oude' telnr ingevuld. Kan het zijn dat deze aanvragen daarom zijn afgewezen, niet in behandeling zijn genomen of maakt dit in principe niet uit? ''

Jou aanmelding met mijn gegevens zou goed gegaan moeten zijn. Alle gegevens waren correct dus zou je volgens mij al een bevestiging moeten hebben ontvangen. Ik heb niets ontvangen en mijn kennissen ook niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi RB38,

Wij, moderators, reageren niet op privéberichten waar niet om gevraagd is. Dit is ook opgenomen in de huisregels van onze Community. Dit is dan ook de reden waarom Hajar niet op jouw bericht heeft gereageerd.

Als ik het goed begrijp gaat het om aanvragen die door een kennis van jou zijn gedaan? In dat geval moet jouw kennis zelf even contact met ons opnemen, zodat dit uitgezocht kan worden. Aangezien jij niet de contractant bent die de aanvragen hebt gedaan, moet hij dit zelf even navragen. Als hij de aanvragen niet compleet heeft ingediend, dan weet ik niet of daar nog iets aan gedaan kan worden, omdat er in dat geval niet aan de voorwaarden voldaan is. Als jouw kennis het via onze Community na zou willen vragen, laat hem dan even registreren met behulp van zijn My T-Mobile, want dan kunnen we gelijk helpen! 🙂
Hallo David,

Allereerst excuus voor mijn late reactie. Voor zover ik weet heeft de contractant (mijn kennis) wel contact opgenomen met T-mobile maar geen concreet antwoord gekregen. Als de aanvraag niet ontvankelijk is gebleken voor T-mobile omdat de aanvragen niet compleet waren dan kan dat uiteraard een terechte reden zijn. Daar had ik rekening mee gehouden. Om die reden heb ik met NajatJana afgesproken dat zij mij aan zou melden en dat heeft zij volgens mij ook gedaan met alle juiste gegevens. Tot nu toe heb ik ook van deze aanmelding niets meer vernomen. Dat betekent dat het 2 maal is misgegaan. Dat begrijp ik niet en zelf kan ik niets ondernemen begrijp ik uit jouw reactie.

In ieder geval wel hartelijk bedankt voor de feedback.
Reputatie 3
Badge +11
Hey RB38,

Excuses zijn niet nodig hoor! 😉

De reden waarom het bij de tweede keer mis is gegaan ligt waarschijnlijk aan het feit dat NajatJana geen vriend of familie van je is.. Ik zou het graag verder voor je willen nakijken, maar op dit moment is je profiel niet gekoppeld aan jouw telefoonnummer. Mocht je nou graag willen dat ik het verder voor je uitzoek, zou je dan jouw 06 nummer, volledige adres, geboortedatum en de laatste vijf cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer kunnen sturen in een privebericht?

Ik hoor het graag van je, RB38! Mocht je verder nog vragen hebben weet je ons natuurlijk te vinden, geniet van je dag! 😃

Reageer