Beantwoord

vriendenkorting afgewezen Go abonnement

• 24 januari 2017
  • 7 reacties
  • 330 Bekeken

Ik had de vraag gesteld in het forum of het nieuwe go abonnement niet in aanmerking komt voor vriendenkorting aangezien ik een afwijzing kreeg. Hierbij kwam de reactie dat dit wel mogelijk is en vervolgens word het topic gesloten. Hoe kan ik dit nu oplossen? Hij is afgekeurd en als ik opnieuw aanvraag krijg ik geen bevestiging of reactie , terwijl ik dan normaal een aanvraag bevestiging krijg en zelfde dag een goedkeuring. Is inmiddels alweer 6 dagen opnieuw aangevraagd..

bedankt
icon

Beste antwoord door Sam- 25 januari 2017, 10:34

Hoi grav,

We lossen dit natuurlijk graag voor je op. Zou je mij daarom in een privébericht je 06-nummer willen sturen en het 06-nummer van de persoon die je hebt aangemeld? Dan zorg ik ervoor dat de vriendenkorting alsnog wordt doorgevoerd.

Ik wacht je reactie af!
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi grav,

Het is me niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Toch probeer ik je zoveel mogelijk te helpen. Je hebt een aanvraag gedaan met vriendenkorting maar omdat je aanvraag van je abonnement niet goed gekeurd is, krijg je ook geen vriendenkorting, wat natuurlijk wel heel logisch is.

Maar nu heb je wel een contract gekregen en nu wil je alsnog je vriendenkorting aanvragen. Is dit een beetje de strekking van je vraag? Want als je aanvraag nu wel is goedgekeurd en je krijgt nu wel een abonnement, dan kan je toch gewoon weer opnieuw een vriendenkorting aanvraag doen. Als deze maar binnen de 4 weken vallen, zoals staat omschreven in de voorwaarden om mee te kunnen doen aan die vriendenkorting.

Als dus je abonnement goed gekeurd is kan je opnieuw een aanvraag doen via deze website: https://www.t-mobile.nl/vriendenkorting

Gewoon aan de voorwaarden voldoen en opnieuw invullen, dan krijg je vanzelf bericht van T-Mobile of deze is goedgekeurd of niet. Je moet daar dan een reactie van krijgen, kijk anders ook even in je spambox.
Ik heb een vriend een nieuw go abonnement af laten sluiten. Na activatie vriendenkorting aangevraagd, deze werd afgekeurd omdat het go abonnement niet onder de voorwaarden viel kennelijk.. Forum vraag gesteld krijg reactie dat het wel mogelijk is met een go abonnement. opnieuw vriendenkorting aangevraagd, geen reactie meer. Ook geen bevestiging dat ik (opnieuw)aangevraagd heb..maw er moet handmatig wat mee gedaan worden denk ik. systeem heeft al afgekeurd en word kennelijk niet weer opnieuw in behandeling genomen
Komt misschien dat hij zijn nummer meeneemt naar T-Mobile?
Ik had daar ook last van, kon pas vriendenkorting aanvragen toen het nummer ook daadwerkelijk was overgezet. Ging toen ook niet helemaal goed en heb contact gehad met T-Mobile. Ze hebben het toen alsnog gedaan voor me. In de mail die ik kreeg stond in ieder geval dat het ging om een overzetting van nummer en dat het dus nog niet kon. Uiteindelijk is het allemaal wel goed gekomen 🙂
Het is een nieuw abonnement met een nieuw nummer, dus geen portering.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi grav,

We lossen dit natuurlijk graag voor je op. Zou je mij daarom in een privébericht je 06-nummer willen sturen en het 06-nummer van de persoon die je hebt aangemeld? Dan zorg ik ervoor dat de vriendenkorting alsnog wordt doorgevoerd.

Ik wacht je reactie af!
Het is naar de tevredenheid opgelost. Fijn dat het via een forum zo snel en soepel verloopt.:D
Reputatie 5
Badge +17
Ik ben blij om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor je berichtje en hopelijk tot snel weer op het forum. 😉

Reageer