Beantwoord

Vriendenkorting niet meer op T-Mobile Go abonnementen?

• 18 januari 2017
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Vandaag aangemeld voor vriendenkorting en krijg zojuist een afwijzing dat het nieuwe abonnement (go unlimited) niet in aanmerking komt voor vriendenkorting met een link naar de voorwaarden waarbij ik uitkom op status nummerbehoud??
Als ik dan de website doorzoek naar de voorwaarden staat er dat alle 1 en 2 jaars abonnementen in aanmerking komen. Wat is het nu ?
icon

Beste antwoord door David 19 januari 2017, 14:33

Hey allemaal,

Goed dat jullie hier al mee bezig zijn, want ik snap dat dit wat vragen oplevert!

Het hele proces met Vriendenkorting is geautomatiseerd, dus het zou goed kunnen dat de robot Go nog niet herkent. Dit kan als gevolg hebben dat de Vriendenkorting afgewezen wordt doordat deze nog niet is goedgekeurd. Anders moet het even in de regels worden aangepast, dus ik heb het gelijk even nagevraagd. Wanneer ik een update heb, laat ik het in ons algemene topic weten, zodat iedereen gelijk op de hoogte is. 🙂

Dit topic gaat nu op slot, dus houd het algemene topic goed in het oog!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond grav.

Als ik Uitleg T-Mobile Vriendenkorting doorlees, zie ik:

• Stel Samen & Stel Bij of Basis Sim

Maar ik moet eerlijk zijn. In de Spelregels T-Mobile Vriendenkorting staat dit weer niet goed aangegeven.

De aangebrachte vriend(in) heeft een nieuw 1- of 2-jarig T-Mobile abonnement afgesloten (tot max. 1 aansluiting). Prepaid en zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van Vriendenkorting. Een aangebrachte vriend(in) die al klant is bij T-Mobile en zijn/haar abonnement verlengt, wordt niet gezien als nieuwe klant. Ook contractsovername valt buiten Vriendenkorting.

Spelregels geeft duidelijk aan, nieuwe 1 of 2 jarig t-mobile contract. Ik ga hier van uit dat T-Mobile hier een fout heeft gemaakt.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Beste Skyrider,

Bedankt voor je reactie. Die spelregels t-mobile vriendenkorting had ik ook doorgelezen. In het verleden meer mensen naar t-mobile gehaald, maar dat het nu afgekeurd word vind ik dan ook vreemd. Er worden geen stel samen en stel bij abonnementen meer verkocht dus waarom zou er nog vriendenkorting bestaan als die niet zou gelden op de GO abonnementen? Dan zou een mailing ook wel op zijn plaats zijn als je eerst voorgeschoteld krijgt je mensen kunt aanmelden voor 25 euro. Sta je beetje voor paal dat ik gezegd heb dat die persoon ook 25 euro (aansluitkosten) krijgt..
Dit is overigens de mail

Bedankt voor jouw aanmelding voor T-Mobile Vriendenkorting!

Na controle van je aanmelding, blijkt helaas dat we deze niet kunnen goedkeuren. Uit onze gegevens blijkt namelijk dat jouw vriend(in) voor een abonnement heeft gekozen dat niet binnen de spelregels van Vriendenkorting valt.

Om die reden kunnen we jou en je vriend(in) geen korting toekennen.

Lees de spelregels van T-Mobile Vriendenkorting >

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.
Reputatie 4
Badge +9
Net in contact geweest met T-Mobile (over GO vragen) en had het ook over je topic vraag. GO abonnementen gelden inderdaad ook voor vriendenkorting, mits natuurlijk jij en je vriend abbonoment ook werkelijk al zijn ingegaan. Je kunt dit niet vervroegd aanvragen.

Tot zo ver ik weet hebben ze het doorgegeven dat het het stel samen & stel erbij staat, omdat inderdaad die niet meer bestaan voor nieuwe klanten.

Groetjes,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Goed dat jullie hier al mee bezig zijn, want ik snap dat dit wat vragen oplevert!

Het hele proces met Vriendenkorting is geautomatiseerd, dus het zou goed kunnen dat de robot Go nog niet herkent. Dit kan als gevolg hebben dat de Vriendenkorting afgewezen wordt doordat deze nog niet is goedgekeurd. Anders moet het even in de regels worden aangepast, dus ik heb het gelijk even nagevraagd. Wanneer ik een update heb, laat ik het in ons algemene topic weten, zodat iedereen gelijk op de hoogte is. 🙂

Dit topic gaat nu op slot, dus houd het algemene topic goed in het oog!