Beantwoord

Waarom gaat de andere kant maar 9 x over als je belt naar T-Mobiel nr?

Ik en mijn vrouw zijn beide overgegaan van Telfort naar T-Mobile, nu viel mij al op met de thuis telefoon dat deze maximaal 7x overgaat en dan een dame me verteld dat er niet word opgenomen, leuk maar dat weet ik dan zelf ook al wel, en 7x is te kort, dus daar al contact over gehad met de klantenservice die daar mee bezig zijn.

Nu bel ik gisteren de vrouw mobiel, gaat maar 9x over en dezelfde dame weer, ik wil dat er gewoon langer word doorgebeld, de vrouw of ikzelf hebben dat ding niet altijd bij de hand of moeten even wat afronden voordat we kunnen opnemen.
Vreemd is wel dat als we bellen naar een andere provider dit niet gebeurt, is echt alleen bij T-mobile.

Is dit in te stellen, zo ja hoe? We gebruiken geen voicemail.
icon

Beste antwoord door Rena_chan 29 mei 2019, 11:04

e kunt de doorschakel tijd van he mobiel aanpassen tussen de 5 en 30 seconden (ik dacht dat 30 de max was).

Dat doe je door de volgende te bellen.

**61*+31624(je volledig 06 nr)*11*(hoeveel seconden)#

HIer een voorbeeld van aanpassen naar 20 seconden.

Mijn eigen nr is natuurlijk verborgen.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge
e kunt de doorschakel tijd van he mobiel aanpassen tussen de 5 en 30 seconden (ik dacht dat 30 de max was).

Dat doe je door de volgende te bellen.

**61*+31624(je volledig 06 nr)*11*(hoeveel seconden)#

HIer een voorbeeld van aanpassen naar 20 seconden.

Mijn eigen nr is natuurlijk verborgen.

Perfect, bedankt, ik ga het straks proberen, telefoon is met de vrouw mee, ik laat het weten of het werkt.

Dom dom, kan het ook met mijn eigen telefoon proberen natuurlijk, maar helaas het werkt niet, heb het van 30 tot 15 geprobeerd krijg als terugkoppeling

Oproep doorschakelen
Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.
Nu zijn we wat verder, bij de vrouw werkt de code wel, ik heb 25 gebruikt, en raad eens, haar voicemail staat aan, en na 9 keer overgaan gaat die naar de voicemail, dat is geen 25 seconden.
Maar omdat we geen voicemail willen gebruiken de voicemail uitgezet, na 9x overgaan nog steeds naar de voicemail.😫

Weet niet waar ik in beland ben, maar T-Mobile is nog geen goede match met mij.😯
thuistelefoon die maar 7 keer overgaat en dan deze telefoon word niet beantwoord, de nummerherkenning die niet op de thuistelefoon komt, alleen maar streepjes.

De twee mobiels die maar 9x overgaan waarvan er 1 op voicemail springt terwijl die is uitgezet.

De klantenvoordeel die niet werkt

Waar ben ik aan begonnen, ietsjes veel probleempjes die lastig op te lossen zijn, bij Telfort nergens problemen mee gehad.
Reputatie 3
Badge
Een bij het simpelste probleem beginnen.

Je zegt dat de telefoon "maar X keer over gaat"

Wat bedoel je hiermee? Bedoel je dat diegene die belt 9 keer de wektoon hoort? Of dat de telefoon van diegene die gebeld wordt 9 keer gaan ringen?

Als het de eerste is: 9 wektonen = veel langer dan 20 seconden, aangezien een weltoon 1 seconde duurt en tussen elke toon zit 3 seconden pauze.

Als het de laatste is, omdat je ringtones van verschillende lengtes kan kiezen en allerlei verschillende opties hebt mbt af laten gaan van je mobiele telefoon, hoe vaak een ringtone herhaald wordt voor dat het gesprek doorgeschakeld wordt is niet iets die je kan gebruiken als een harde meeting.

Probeer nogmaals de code uit te voeren dan kijk hoelang het duurt voor dat het gesprek naar de voice mail gaat vanaf het moment dat je het eerste wektoon hoort.

Waarom de code bij jou niet werkt is voor mij een verbazing. Heb je gecheckt dat je het juiste code en mobiele nr hebt gebruikt?

Over vast telefonie weet ik te weinig van, heb al 10 jaar geen vast thuis. Maar call ID is iets erg standaard zo ver ik weet. Maar daar moet je wachten tot onderzoek van de klantenservice.
Zodra ik mijn vrouw op haar mobiel bel hoor ik hem negen keer overgaan en dan komt de voicemail er in terwijl die uit is gezet.

Als ik mijn huistelefoon bel gaat die maar 7x over voordat miep zegt dat er niet opgenomen, daar is de technische dienst als het goed is mee bezig.

Ik gebruik geen voicemail en de vrouw wil dit ook niet, voordat ik de code gebruikte bij haar kreeg ik geen voice mail, heb hem nu opnieuw uitgezet en nog steeds voicemail, misschien dat het nu verwerkt is, morgen eens proberen want die staat nu uit.
Reputatie 3
Badge
Een probleem per keer. Voicemail kun je uitzetten door "uit" te smsen naar 1233.

Maar terug op je probleem. Je hoort dus 9 keer de toon afgaan. Maar zo kun je het niet meten. Zoals ik zei, bel je vrouw en tel het liefst met een stopwatch om te zien hoelang het duurt vanaf de eerste toon tot dat de gesprek geweigerd wordt. 9 keer afgaan zou sowieso veel langer zijn dan de 20 seconden, je kunt de telefoon niet oneindig laten overgaan, max is toch 30 seconden voor mobiel .
Eerst voicemail, die stond "uit", na gebruik code stond die "aan", weer "uit" gezet en in de app staat die ook op "uit" maar na 16 seconden overgaan krijg je de voicemail weer, en wel de sms afgewacht dat de voicemail op "uit" staat.

16 seconden komt niet overeen met de "25" die ik gebruikt heb, 30 pakte die niet, geeft "ongeldige mmi code"
@David , leuk zo'n nutteloos forum, maar de voicemail staat UIT in de my t'mobile app en op de site, maar toch krijg ik haar voicemail als ik bel.

Maar oplossen lukt jullie toch niet, net als de rest, klantvoordeel werkt bij onze mobiel beide niet, de thuis zooi is bagger, dus is het een dramatisch zooitje bij jullie.

Nog steeds 11 lange maanden, maar ik ga toch eens kijken of ik eerder van jullie af kan komen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Doornekamp33,

Ik wil graag met je meekijken!

Is door een medewerker al geprobeerd om haar voicemail uit te zetten? Zo niet, dan kunnen dat dat natuurlijk nog even proberen! Vanwege privacybescherming zal zij dan wel even zelf contact op moeten nemen via één van onze kanalen. Dan kunnen wij het in ons systeem voor haar uitzetten. ☺
Dat is meerdere keren geprobeert, uiteindelijk staat die nu uit, er is een ticket voor gemaakt via de klantenservice, nu hopen dat het ook zo blijft, ze heeft nog geen beloofde terugkoppeling gehad van de technici.

Nog 3 problemen te gaan, schiet op.

Ik niet meer al Mevrouw worden aangesproken als ik de sms krijg voor het tevredenheids onderzoek van de klantenservice, of een ruime vergoeding voor een transitie naar vrouw.😜

Klantvoordeel mobiels activeren en de compensatie ook voor thuis.

Mijn N.A.W zichtbaar in de My T-Mobile.

Reageer