Beantwoord

waarom geen goedkoper abo mogelijk

• 3 januari 2021
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

Ik heb al 12 jaar een t-mobile sim only abo, momenteel 1GB+3GB gratis en 120 belminuten. Dat was het kleinste abo dat ik af kon sluiten driekwart jaar geleden,. Ik gebruik hier slechts een fractie van. Nu kan ik verlengen. Ook nu weer kan ik geen kleiner abo afsluiten! Alleen hetzelfde abo voor 11,00. (incl samen korting).

Mijn man heeft al 6 jaar een klein t-mobile sim only abo; ook hij mag verlengen. Hij kan echter kiezen voor 500MB+1GB gratis en 120 belminuten voor 6,50 euro. Dat is voor mij ook meer dan voldoende!

Ik wil graag de mogelijkheid dat kleinere abo af te sluiten. Ik ben nu al jaren verplicht een veel te groot data pakket af te nemen waar ik nauwelijks iets van gebruik.

Ik verleng altijd on-line.

Graag en reactie!

icon

Beste antwoord door CrisTien 4 januari 2021, 15:32

Goedemiddag @marnim Hoogstwaarschijnlijk bestaat die optie niet meer?

Alles wat je kan kiezen staat ook op de website! 
Samen korting bestaat nu ook niet meer, tegenwoordig is het Klantvoordeel . €2,50 korting en gratis 2 gig extra als er meer abonnementen zijn op hetzelfde adres 

Misschien is prepaid  een opties? https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid

Met vriendelijke groet

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Als je tevreden bent met wat je hebt HOEF je niet te verlengen. Dan laat je het huidige abonnement gewoon doorlopen en wordt het maandelijks opzegbaar. Of je kijkt eens naar de andere merken van T-Mobile, BEN heeft ook kleine abonnementen.

Ik vind mij huidige abo te duur. Ik kan met veel minder data toe. 

Mijn vraag is waarom ik niet kan kiezen voor hetzelfde, veel kleinere en goedkopere pakket dat wel aan mijn man wordt aangeboden.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @marnim Hoogstwaarschijnlijk bestaat die optie niet meer?

Alles wat je kan kiezen staat ook op de website! 
Samen korting bestaat nu ook niet meer, tegenwoordig is het Klantvoordeel . €2,50 korting en gratis 2 gig extra als er meer abonnementen zijn op hetzelfde adres 

Misschien is prepaid  een opties? https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid

Met vriendelijke groet

Oké klantvoordeel, dat bedoel ik en daar maken we ook beide gebruik van.

Maar mijn vraag is waarom kan mijn man kiezen voor:

500MB+1GB gratis en 120 belminuten voor 6,50 euro (incl klantvoordeel)

en is mijn goedkoopste mogelijkheid:

1GB+3GB gratis en 120 belminuten voor 11,00 euro (incl klantvoordeel)

Dat alles wat ik kan kiezen op de website staat is bekend!

Ik vraag naar het wááróm !

Reputatie 7
Badge +20

@marnim  Waar  (website) en wanneer (datum) kon hij dat dan kiezen?

Ik zie het nergens staan namelijk.

Ingelogd bij zijn eigen T-mobile account heeft hij meerdere keuzes om te verlengen waaronder de genoemde.

Reageer