Beantwoord

Waarom krijg ik steeds pas vanaf 8 uur ‘s ochtends een SMS van jullie?

• 1 november 2019
  • 1 reactie
  • 758 Bekeken

Het is nogal vervelend dat als ik in het begin van de nacht een nieuwe dienst van jullie afneem of iets verander, dan ‘s ochtends om 8 uur ineens allemaal sms-berichten van jullie ontvang.

ik ben de halve nacht wakker geweest en wilde net een half uurtje langer slapen. En hup wordt ik weer om 8 uur door jullie sms-jes gewekt.

Kunnen jullie het zo instellen dat ik gewoon direct een sms krijg nadat ik iets bestel of verander?

Indien dit niet mogelijk is, dan graag sms-berichten van jullie uitschakelen!! Dank

icon

Beste antwoord door David 2 november 2019, 11:02

Hoi @LotteO,

Dat is inderdaad wel onfortuinlijk te noemen, sorry dat we je ongewenste wekdienst zijn! 

Het is voor ons niet mogelijk om het tijdstip aan te passen, dit is afhankelijk van de bundel, moment van activeren, enzovoorts. De berichten allemaal uitschakelen kan wel, maar dit gaat dan om álle SMS’jes. Als je dit geen probleem vindt, dan ga ik dat voor je regelen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LotteO,

Dat is inderdaad wel onfortuinlijk te noemen, sorry dat we je ongewenste wekdienst zijn! 

Het is voor ons niet mogelijk om het tijdstip aan te passen, dit is afhankelijk van de bundel, moment van activeren, enzovoorts. De berichten allemaal uitschakelen kan wel, maar dit gaat dan om álle SMS’jes. Als je dit geen probleem vindt, dan ga ik dat voor je regelen!

Reageer