Beantwoord

Waarom wordt mijn mobiele internetsnelheid niet verhoogd bij het aanvragen van een extra GB?

  • 2 juni 2019
  • 1 reactie
  • 360 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Zie titel.

Ps. waarom gebeurd dit alleen wanneer jullie niet telefonisch bereikbaar zijn?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juni 2019, 13:15

Hi BI88,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van een Go Unlimited abonnement . Ik zie dat het is gelukt om een MB-aanvuller te activeren. Wat voor foutmelding krijg je wanneer je probeert een mb-aanvuller te activeren? Hoe vaak heb je dit ervaren? Mocht het vaker gebeuren kun je dan 3 voorbeelden met datum en tijdstip geven? Dan kunnen we ernaar kijken.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi BI88,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van een Go Unlimited abonnement . Ik zie dat het is gelukt om een MB-aanvuller te activeren. Wat voor foutmelding krijg je wanneer je probeert een mb-aanvuller te activeren? Hoe vaak heb je dit ervaren? Mocht het vaker gebeuren kun je dan 3 voorbeelden met datum en tijdstip geven? Dan kunnen we ernaar kijken.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer