Ps. waarom gebeurd dit alleen wanneer jullie niet telefonisch bereikbaar zijn?
Beste antwoord door Hajar
Hi BI88,
Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van een Go Unlimited abonnement . Ik zie dat het is gelukt om een MB-aanvuller te activeren. Wat voor foutmelding krijg je wanneer je probeert een mb-aanvuller te activeren? Hoe vaak heb je dit ervaren? Mocht het vaker gebeuren kun je dan 3 voorbeelden met datum en tijdstip geven? Dan kunnen we ernaar kijken.
Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel
Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van een Go Unlimited abonnement . Ik zie dat het is gelukt om een MB-aanvuller te activeren. Wat voor foutmelding krijg je wanneer je probeert een mb-aanvuller te activeren? Hoe vaak heb je dit ervaren? Mocht het vaker gebeuren kun je dan 3 voorbeelden met datum en tijdstip geven? Dan kunnen we ernaar kijken.
Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!