Vraag

Waarschuwen inbouwen voor vervallen mb-verdeler bij verlengen vanuit T-mobile app.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Een aantal maanden geleden heb ik mijn nieuwe Go abonnement afgesloten deze is nu een paar dagen ingegaan.
Nu constateer ik vandaag dat mijn mb-verdeler niet meer werkt. Uit navraag blijkt dus dat mb-verdeler niet meer mogelijk is op de Go-abonnement.
Ik had voor het afsluiten nog een keer per chat en in de winkel gevraagd of mb-verdeler zou blijven, daar was ik dus verkeerd op geinformeerd.

Ik heb mijn contract verlengt via de T-mobile app / website. Willen jullie ervoor zorgen dat er in de toekomst een melding wordt gegeven voor alle diensten die komen te vervallen door de verlenging van een abonnement? De term verlenging wekt de verwachting dat alle diensten die je had meegaan tenzij je ze bewust uitzet of aanpast.
Dus graag meldingen inbouwen voor vervallen van services/diensten bij verlenging. In dit geval waarschuwen dat mb-verdeler komt te vervallen.
Of voortaan het niet meer als verlenging noemen, maar het beeindigen van oud abonnement en afsluiten nieuw abonnement. Dat geeft beter aan dat alles wat je had komt te vervallen en je een nieuw lijst aan diensten aangaat.

N.B. Ik ben al heel veel jaren (sinds BEN tijd) een tevreden klant. Nu ben ik toch teleurgesteld door dit incident. Ik ben nu achteruitgegaan in het gebruiksgemak, terug naar dual sim. En voor mijn 3de apparaat ben ik nu meer geld kwijt, omdat ik daarvoor een extra prepaid kaart of zelfs abonnement moet afsluiten. Verder was mijn keuze voor het aantal MB voor het huidig abonnement afgestemd op het delen en zal ik nu ieder maand overhouden. Ik had dan kunnen kiezen voor een ander provider zeker omdat mb-verdeler niet meer als voordeel is, nu hebben jullie het geluk dat ik nog 2 jaar vast zit aan T-Mobile. En uiteraard had ik het vast ergens anders uit kunnen lezen en is het mijn stomme fout. Hopelijk kunnen jullie andere klanten die nu nog mb-verdeler hebben van een cognitieve dissonantie behoeden bij het "verlengen" van hun abonnement.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Daevild,

Dankjewel voor het delen van je verhaal. Ik begrijp heel goed dat je tevreden was over de MB-verdeler. Op dit moment is de MB-verdeler alleen beschikbaar met een Stel Samen & Stel Bij abonnement. Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement.

Als je een abonnement verlengt via My T-Mobile dan kun je zelf je bundels samenstellen. Bij handige extra's toevoegen kun je zelf extra bundels toevoegen. Bij een Stel Samen & Stel Bij abonnement kon je voorheen wel de MB-verdeler kiezen, maar dat abonnement bieden we niet meer aan. Wij geven op deze pagina ook aan dat we zijn gestopt met de MB-verdeler i.c.m een Go abonnement. Hopelijk zorg dat niet meer voor een verwarring.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Hallo Hajar,

Bedankt voor je reactie.
Het punt wat ik wil maken is dat je bij de verlenging niet de melding krijgt wat er komt te vervallen. Je geeft bij verlenging wel aan dat je daar kan kiezen voor extra, maar het is dus niet duidelijk dat wat je niet kan kiezen dat dat betekent dat het komt te vervallen. Dat kan duidelijker. Het hebben van een aparte pagina die dat aangeeft is goed, maar dan moet dat gekoppeld worden met een melding bij verlenging.

Hopelijk kun je dit doorgeven aan de afdeling die hier wat aan kan doen.

Reageer