Beantwoord

Wachten met verlengen naar GO?

Op dit moment mag ik gaan verlengen... Het abonnement loop tot juni dus ik heb nog even...
Voor de zomer heb ik twee mb verdelers aangeschaft die met de overstap naar GO nutteloos worden.
Ik gebruik ze niet vaak. Maar voor mijn tablet en computer onderweg erg handig. Zelf denk ik een uniek verkoop argument. USP. Natuurlijk begrijp ik dat t mobile het zorgelijk gaat vinden wanneer iedereen thuis de kabel afschaft en met een router de 4G snelweg op gaat. Ik hoop dat t mobile haar beslissing om de Mb verdelers onbruikbaar te maken voor Go abonnementen gaat herroepen en zoekt naar mogelijkheden voor de Mb verdelers. Te denken valt aan max X Mb per verdeler, snelheid beperken. Dus wel unlimited op je mobiel maar niet op je verdelers. Je mobiel kan je prima gebruiken als hotspots... Dus daar hoef je het niet voor te laten... Ik wacht nog even met overstappen...
icon

Beste antwoord door Amy 23 januari 2017, 12:50

Hey Peter en Hugo,

Dit onderwerp is ook al besproken in het algemene topic. Om die reden heb ik dit topic dan ook gesloten. Uiteraard kunnen reacties geplaatst worden in het lopende topic.

Wel geef ik jullie graag nog wat meer informatie: Go Unlimited is een abonnement dat specifiek bedoeld is voor individueel/ persoonlijk gebruik op smartphones en tablet's. Met de MB verdeler zou het dan ook mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB verdeler niet aan te bieden in combinatie met de Go abonnementen. Wanneer je er aan denkt om de vaste lijn er uit te doen om 4G te gebruiken dan kan dat natuurlijk ook met 4G voor Thuis. 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Ik sluit me erbij aan, ik wacht ook nog even met overstappen. Ik heb nu een Huawei 4G / wifi dongle waar ook een simkaart in zit die dezelfde bundel deelt. In een appartement wat ik nog heb wordt zeer beperkt van internet gebruik gemaakt, ook omdat er zeer lage snelheid beschikbaar was. Als ik die extra simkaart had kunnen behouden was ik zo overgestapt naar dit nieuwe abonnement en kon de vaste verbinding die ik daar nog heb eruit.
Hi HugoB

Volgens mij Is dat wat t mobile wil voorkomen. Dat je je vaste lijn eruit doet en 4G als vaste verbinding gaat gebruiken. Maar dat kan ook met je mobiel. Ben je dan voor een geknepen verbinding op je 4G of beperkt aantal Mbs? Het netwerk moet wel bruikbaar blijven voor iedereen, toch?
Of zie jij dat anders?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peter en Hugo,

Dit onderwerp is ook al besproken in het algemene topic. Om die reden heb ik dit topic dan ook gesloten. Uiteraard kunnen reacties geplaatst worden in het lopende topic.

Wel geef ik jullie graag nog wat meer informatie: Go Unlimited is een abonnement dat specifiek bedoeld is voor individueel/ persoonlijk gebruik op smartphones en tablet's. Met de MB verdeler zou het dan ook mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB verdeler niet aan te bieden in combinatie met de Go abonnementen. Wanneer je er aan denkt om de vaste lijn er uit te doen om 4G te gebruiken dan kan dat natuurlijk ook met 4G voor Thuis. 🙂