Beantwoord

Wanneer gaat T-Mobile Go in?

• 12 januari 2017
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

16 januari wil ik mijn stel samen, stel bij abonnement omzetten naar T-Mobile go unlimited. Ik krijg nu altijd nieuwe mb's op de 13e dag van de maand.

Als ik 16 januari T-Mobile go unlimted bestel, wanneer gaat dit voor mij dan in?
icon

Beste antwoord door David 13 januari 2017, 10:13

Hoi Tukkertje65,

Het antwoord van Fluxsystem over jouw verbruik klopt inderdaad en "vrijwel direct" ergens ook wel, maar laat nog wel wat ruimte voor interpretatie. 😉 Het kan een paar dagen duren voor alles verwerkt is en jij bent overgezet naar T-Mobile Go. Je krijgt bericht van ons zodra deze omzetting afgerond is.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over T-Mobile Go gaat dit topic op slot en ik verwijs je naar dat topic voor verdere vragen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tukkertje65,

Het antwoord van Fluxsystem over jouw verbruik klopt inderdaad en "vrijwel direct" ergens ook wel, maar laat nog wel wat ruimte voor interpretatie. 😉 Het kan een paar dagen duren voor alles verwerkt is en jij bent overgezet naar T-Mobile Go. Je krijgt bericht van ons zodra deze omzetting afgerond is.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over T-Mobile Go gaat dit topic op slot en ik verwijs je naar dat topic voor verdere vragen.
@fluxsystem

Bedankt voor je reactie.
Klinkt logisch.
Reputatie 4
Badge +6
@Tukkertje65

Waarschijnlijk vrijwel direct.
Er wordt dan alleen kosten gerekend voor de gebruikten dagen.. iedereen heeft de mogelijkheid om het contract te wijzigen alleen moeten er wel aan een paar eisen voldaan worden.
Het oude contract komt dan wel te vervallen.