Beantwoord

Wanneer gaat T-Mobile maandcontracten aanbieden?

• 16 april 2020
  • 8 reacties
  • 323 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik zie in tegenstelling tot KPN, youfone, Ben & Simyo dat T-Mobile alleen Sim only abonnementen van 1 of 2 jaar aanbiedt? Waarom biedt T-Mobile geen abonnementen aan die per maand opzegbaar zijn?

Ik heb zelf nog een abonnement die nog tot eind november doorloopt, en heb daarna geen zin om weer 1 of 2 jaar aan een abonnement vast te zitten. 
Misschien ook een idee voor T-Mobile? 

icon

Beste antwoord door CrisTien 16 april 2020, 12:17

Beste @asl  Als jouw contract is afgelopen in Nov. is het contract maandelijkse opzegbaar.

Die maandcontracten bij de buren zijn meestal  een stuk duurder dan 1 of 2 jaar abonnementen.
Groetjes.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @asl  Als jouw contract is afgelopen in Nov. is het contract maandelijkse opzegbaar.

Die maandcontracten bij de buren zijn meestal  een stuk duurder dan 1 of 2 jaar abonnementen.
Groetjes.

Beste CrisTien…. Ik weet dat mijn contact na November maandelijks opzegbaar is, maar ik wil graag weten waarom T-Mobile uberhaupt geen maandcontacten aanbiedt.

Dat zal zijn omdat ze daar geen goed verdien model in zien, jaar of 2 jaar contracten geeft meer zekerheid op de langere termijn.

Reputatie 7
Badge +18

Klopt wel denk ik wat @Doornekamp33 zegt. T-Mobile heeft Ben en Tele2 als dochters die het wel aanbieden.

Reputatie 5
Badge +5

Belofte nummer 4, ook mobiel maandelijks opzegbaar, maar ik heb die belofte na bijna anderhalf jaar nog niet ingelost zien worden. https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/campagne/beloftes/nieuw-t-mobile-beloftes.pdf#page=9

Overigens zie ik die ‘gouden kooi’ ook nog steeds. Mobiel en vast internet levert voordeel op t.o.v. de prijs voor de losse diensten. Betekent een gouden kooi om niet een dienst op te zeggen, omdat je voor de overgebleven dienst dan meer gaat betalen.

@pipodeclown_2 Waar lees jij maandelijks opzegbaar in die belofte?

Belofte 4, “Meer contract vrijheid”

Die lossen ze in, je bent bij T-Mobile vrij om je contract aan te passen naar gebruik, ook naar beneden, en dat lukt bij de meeste concurenten niet.

En maandelijks opzeggen kan ook, als je geen goede dekking hebt gratis en anders een kleine afkoopsom(goedkoopste optie), bij de concurentie betaal je de volle mep.

Reputatie 5
Badge +5

@pipodeclown_2 Waar lees jij maandelijks opzegbaar in die belofte?

Belofte 4, “Meer contract vrijheid”

Die lossen ze in, je bent bij T-Mobile vrij om je contract aan te passen naar gebruik, ook naar beneden, en dat lukt bij de meeste concurenten niet.

En maandelijks opzeggen kan ook, als je geen goede dekking hebt gratis en anders een kleine afkoopsom(goedkoopste optie), bij de concurentie betaal je de volle mep.

Dat van het vervallen van korting staat er boven. Ook iets wat T-Mobile nog steeds doet. 

Klopt daar staat het idd, je hebt gelijk.

Maar wat ik daar lees houden ze zich aan alle 3 de beloften niet.

1. Ondoorzichtige kortingen, hebben we nog steeds.
  2. Maandelijks opzegbaar, hebben we niet.
  3. Alleen zaken die je nodig hebt en begrijpelijk, hebben we ook niet echt.

Reageer