Beantwoord

Wanneer kan ik verlengen na verandering naar Go?

• 7 februari 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Is de unlimited go een abbo verandering of verlenging van mijn huidig contract ? Ik heb namelijk nog een abbo die in juni verlengd kan worden al begrijp ik het principe niet . Kan ik in juni een nieuw toestel kiezen met mijn huidige abbo die tevens verlengd wordt of hoe zit het ?
icon

Beste antwoord door Skyrider 7 februari 2017, 23:06

Goedenavond hugoVS.

Indien je een migratie uitvoert om (als je bijvoorbeeld in Stel Samen & Stel Bij zit) je abonnement over te zetten naar een GO abonnement, dan verandert je huidige einddatum van je contract niet. Zelfs je huidige verlengdatum blijft hetzelfde.

Dus mocht je naar GO gaan door migratie, dan kun je alsnog een nieuwe toestel kiezen in juni bij je verlenging.

Zie Overstappen naar Go Unlimited EU (direct ook de migratie pagina) voor de Voorwaarden en T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU! voor meer algemene informatie.

Indien je nog vragen hebt, hoor het graag.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond hugoVS.

Indien je een migratie uitvoert om (als je bijvoorbeeld in Stel Samen & Stel Bij zit) je abonnement over te zetten naar een GO abonnement, dan verandert je huidige einddatum van je contract niet. Zelfs je huidige verlengdatum blijft hetzelfde.

Dus mocht je naar GO gaan door migratie, dan kun je alsnog een nieuwe toestel kiezen in juni bij je verlenging.

Zie Overstappen naar Go Unlimited EU (direct ook de migratie pagina) voor de Voorwaarden en T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU! voor meer algemene informatie.

Indien je nog vragen hebt, hoor het graag.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer