Beantwoord

Wat gebeurt er als je maandelijkse data op is?

• 13 maart 2017
  • 4 reacties
  • 3531 Bekeken

Hallo,
Ik heb onlang een go abbonement met 5 gb internet afgesloten. Mijn vraag was dan ook wat als je bundel leeg is? Heb je dan nog wel gratis internet maar dan heel langzaam? Kan iemand mij meer duidelijkheid daarover geven?

Groetjes Lisa
icon

Beste antwoord door Snotaapje 13 maart 2017, 18:45

Hoi Lisa,

Welkom op het forum! Leuk dat je Go Next hebt. Als je databundel leeg heb je internet met een snelheid van 64 Kbps. Hier staat nog meer van de Go website.

Als de GB's uit je abonnement op zijn, blijf je altijd online met een lagere snelheid. Voor Go Basic en Go Next is dat 64 Kbps. Je kunt met deze snelheid nog steeds WhatsAppen en e-mailen. Met Go Up wordt je snelheid teruggebracht naar 384Kbps. Je kunt dan nog WhatsAppen, e-mailen en muziek luisteren.

Ik hoop dat het duidelijk is :)

- Snotaapje 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Lisa,

Welkom op het forum! Leuk dat je Go Next hebt. Als je databundel leeg heb je internet met een snelheid van 64 Kbps. Hier staat nog meer van de Go website.

Als de GB's uit je abonnement op zijn, blijf je altijd online met een lagere snelheid. Voor Go Basic en Go Next is dat 64 Kbps. Je kunt met deze snelheid nog steeds WhatsAppen en e-mailen. Met Go Up wordt je snelheid teruggebracht naar 384Kbps. Je kunt dan nog WhatsAppen, e-mailen en muziek luisteren.

Ik hoop dat het duidelijk is :)

- Snotaapje 😉
Bedankt!
Reputatie 4
Badge +9
Even ter aanvulling, mocht je dat interessant vinden. Altijd Online (met lagere snelheid) geldt alleen in Nederland. In het Buitenland zal er extra kosten worden berekend mocht je voor de rest geen andere bundels voor het buitenland hebben.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bedankt voor je aanvulling skyrider!

Reageer