Beantwoord

Wat is een roaming dag?

• 8 mei 2017
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

60 dagen onbeperkt internet alleen op de dagen dat je roaming aan hebt staan. Van hoe laat tot hoe laat is dan die dag 00:00 tot 24:00??. En is dat Nederlandse tijd of de buitenlandse tijd van het land waar je dan bent?
icon

Beste antwoord door David 10 mei 2017, 09:12

Hoi Bosinen,

Dat heb ik gelijk nog even voor de volledige zekerheid nagevraagd, zodat ik een goed antwoord geef!

De dag loopt van 00:00 - 23:59 en dan ga je weer naar de volgende dag. Houd hier de Nederlandse tijd voor aan, wij hanteren namelijk niet de lokale tijd. Eén dag wordt geteld op het moment dat er een werkende verbinding wordt opgesteld, ook al is dit maar heel kort. Houd hier dus rekening mee in het verbruik van de 60 dagen!

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Bosinen,

Dat heb ik gelijk nog even voor de volledige zekerheid nagevraagd, zodat ik een goed antwoord geef!

De dag loopt van 00:00 - 23:59 en dan ga je weer naar de volgende dag. Houd hier de Nederlandse tijd voor aan, wij hanteren namelijk niet de lokale tijd. Eén dag wordt geteld op het moment dat er een werkende verbinding wordt opgesteld, ook al is dit maar heel kort. Houd hier dus rekening mee in het verbruik van de 60 dagen!

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we dat graag!

Reageer