Beantwoord

Wat zijn de gevolgen voor de prijs van mijn GO abonnement als ik tijdelijk een USA bundel neem?

• 13 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 1001 Bekeken

Ik heb nu een GO-abonnement van €30 voor €19,99. (Next 5GB + onbeperkt bellen en Basic 1GB + onbeperkt bellen). Looptijd contract tm 2020. Wat gebeurt er met de prijs van dit abonnement als ik straks vanwege een maand vakantie naar Hawaii (USA) tijdelijk de bundel ‘Unlimited GB + bellen versie USA’ (+€40,01) aanvraag voor een maand en daarna weer opzeg? Word ik dan teruggezet op mijn GO abbo van €19,99 of ga ik dan opeens €30 betalen? Ik kan dat niet helemaal terugvinden. Ook omdat sommige kortingen kunnen komen te vervallen ik ben er niet helemaal over uit of dit bij mij het geval is.

En verder:
  • Begrijp ik het goed dat ik met deze bundel gratis kan bellen naar Europa vanuit de USA en vanuit Europa gratis gebeld kan worden? Met max 120 minuten in de maand?
  • Begrijp ik het ook goed dat ik maximaal 14 GB binnen NL EU en USA mag gebruiken? Wat gebeurt er als ik de USA het limiet van 14GB bereik? Extra kosten?
icon

Beste antwoord door Folkert 13 augustus 2019, 21:08

Hallo @sharstep

Als je terug gaat naar 5 Gb betaal je weer de prijs met de standaard korting. Alleen speciale actiekortingen zoals b.v. Gogogo deals komen te vervallen.

Je krijgt:
Internet: onbeperkt in NL en 14 GB in EU én USA
Bellen: 120 min in NL en EU
SMS: Onbeperkt in NL en EU

Het is dus alleen 14 Gb internet in de VS! En ook uitsluitend roamen op T-Mobile USA, niet op andere netwerken. Buiten de grote steden kan het daardoor voorkomen dat je geen verbinding hebt.

Over gebeld worden durf ik qua kosten even geen uitspraken te doen.

Kijk ook goed of je telefoon geschikt is voor de Amerikaanse 3G en 4G banden, die zijn anders dan in Europa.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @sharstep

Als je terug gaat naar 5 Gb betaal je weer de prijs met de standaard korting. Alleen speciale actiekortingen zoals b.v. Gogogo deals komen te vervallen.

Je krijgt:
Internet: onbeperkt in NL en 14 GB in EU én USA
Bellen: 120 min in NL en EU
SMS: Onbeperkt in NL en EU

Het is dus alleen 14 Gb internet in de VS! En ook uitsluitend roamen op T-Mobile USA, niet op andere netwerken. Buiten de grote steden kan het daardoor voorkomen dat je geen verbinding hebt.

Over gebeld worden durf ik qua kosten even geen uitspraken te doen.

Kijk ook goed of je telefoon geschikt is voor de Amerikaanse 3G en 4G banden, die zijn anders dan in Europa.

Groet, Folkert
@Folkert bedankt!! Maar roamen op Tmobile netwerk? Mijn iPhone maakt als het goed is automatisch contact met ‘een’ netwerk. Krijg ik te maken met extra kosten buiten roamen op een ander netwerk, of is het op geen ander netwerk mogelijk?
Reputatie 7
Badge +18
@sharstep Graag gedaan!

Roamen op een ander netwerk dan T-Mobile USA is niet mogelijk. Dat kan betekenen dat je in afgelegen gebieden zonder dekking zit.

Reageer