Beantwoord

Week naar de VS

Reputatie 2
Goedemorgen,
Ik ga binnenkort voor een week naar de VS (Orlando) en wil dan mijn Go Unlimited abonnement aanpassen voor die week naar de optie met VS.
Als ik na die week weer terug ben dan wil ik het weer terug aanpassen naar mijn huidige Go Unlimited. Krijg ik dan wel weer de korting terug die ik heb gekregen bij het afsluiten? M.a.w. ga ik daarna niet ineens meer betalen dan dat ik nu doe?
En worden de kosten van de optie met VS in dit geval per hele maand doorberekend of alleen voor de periode dat ik dit abonnement tijdelijk heb? (1 week dus)
Bedankt!
Wendy
icon

Beste antwoord door Hajar 4 september 2018, 10:15

Hi Jellelisa,

Wat gaaf dat je naar de VS gaat. Je kan je T-Mobile GO abonnement elke maand wijzigen en de maand erna weer terugzetten naar jouw huidige bundel of lager als je dat wilt. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je jouw korting verliest van de bundel die je nu hebt als je jouw bundel tijdelijk verhoogt. Je kunt jouw bundel heel makkelijk verhogen of verlagen via My T-Mobile of de app. Dan zie je ook meteen wat de nieuwe maandkosten worden en welke korting je ontvangt.

Ik wens je alvast veel plezier in Orlando! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jellelisa,

Wat gaaf dat je naar de VS gaat. Je kan je T-Mobile GO abonnement elke maand wijzigen en de maand erna weer terugzetten naar jouw huidige bundel of lager als je dat wilt. Als je je abonnement bijstelt, dan krijg je de korting die geldig was op het moment dat je je abonnement afsloot. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je jouw korting verliest van de bundel die je nu hebt als je jouw bundel tijdelijk verhoogt. Je kunt jouw bundel heel makkelijk verhogen of verlagen via My T-Mobile of de app. Dan zie je ook meteen wat de nieuwe maandkosten worden en welke korting je ontvangt.

Ik wens je alvast veel plezier in Orlando! 🙂
Reputatie 2
Top, ik krijg dus al ik het weer terug aanpas naar mijn huidige Go Unlimited EU weer de prijs die ik nu betaal.
En wat betreft de kosten voor Amerika, als ik de bundel maar voor 1 week aanpas, betaal ik dan ook alleen voor die week of per maand?

Wendy
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wendy,

Ja, dat klopt!

Wanneer je de bundel gedurende één week gebruikt, worden alleen daarover de kosten voor de VS bundel gerekend. Let er wel op dat je de bundel eens per factuurmaand kunt wijzigen. Bijvoorbeeld: als je de bundel toevoegt aan het begin van jouw factuurmaand, kun je deze pas weer terugzetten als de nieuwe factuurmaand ingaat.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar schroom niet om meer vragen te stellen als je nog ergens over twijfelt! Ik kan me goed voorstellen dat je alles zeker wilt hebben voor je naar de VS gaat. ☺

Reageer