Beantwoord

Weigeren Simkaart in winkel, wel abonnementsgeld incasseren

• 25 januari 2018
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Heb 6 januari een simonly abonnement 5GB onbeperkt bel, sms samen 3 afgesloten en ik zou de simkaart in Leiden ophalen. Door omstandigheden kon ik pas de 19e langs de winkel. De medewerker zei mij dat ik te laat was en dat ik voor 7 euro per maand meer hetzelfde abonnement maar moest afsluiten. Ik vertelde dat de incasso van het abonnementsgeld wel al was ingezet, maar de (verder ongeinteresseerde) medewerker kon me niet helpen: of een duurder abonnement of afzeggen van het abonnement.
Ik kan nergens vinden dat ik binnen 2 weken de simkaart moest afhalen, sterker nog, de mails van T-mobile stellen dat de activering van het abonnement pas start als ik de simkaart ophaal.
Is het echt zo dat T-mobile niet wil leveren wat ze beloven? Moet ik nu de afzegging door T-mobile accepteren en naar een andere provider?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 januari 2018, 11:36

Hi SteWit,

We willen je natuurlijk heel graag bij ons houden! Ik wil graag kijken wat de mogelijkheden zijn en je verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met je (tijdelijke nummer) naam, geboortedatum, adres en e-mailadres? Ik kijk dan graag met je mee!

Ik zie je bericht graag tegemoet.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi SteWit,

We willen je natuurlijk heel graag bij ons houden! Ik wil graag kijken wat de mogelijkheden zijn en je verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met je (tijdelijke nummer) naam, geboortedatum, adres en e-mailadres? Ik kijk dan graag met je mee!

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer