Vraag

Wel Go unlimited EU, geen internet!

  • 30 januari 2017
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Dag, vanaf 29 januari zou ik Go unlimited EU moeten hebben, echter ben in Portugal en heb geen internet! Hoe kan dit opgelost worden? Grt Hans

4 reacties

Hoi Hansie,

Het omzetten van je contact kan een volledige dag in beslag nemen. Normaal in Nederland gaat dit stukken sneller dan wanneer je in het buitenland zit. Het systeem moet aan alles doorgeven dat je bent overgeplaatst en die informatie moet ook bij je provider komen in Portugal.

Zelf zou je nog kunnen proberen om de volgende stappen door te lopen:
1) Telefoon uit zetten, SIMkaart eruit en er dan weer in en weer je telefoon aanzetten (vaak is dat de oplossing en werkt het weer).
2) Kijk even onder instellingen of je ROAMING wel aanstaat, ik zet deze altijd uit, misschien staat die bij jou ook wel uit en moet je heb even aanzetten.
3) Ga eens naar My T-Mobile, https://www.t-mobile.nl/login
4) Kijk na het invullen even onder https://www.t-mobile.nl/my/abonnement
(staat daar je nieuwe abonnement goed omschreven?)

5) Als dat goed staat, kijk dan even onder https://www.t-mobile.nl/my/instellingen
(daar heb je stukje blokkades, misschien heb je ooit eens bellen, internet uitgezet, zet aan)



Mocht dit alles nu niet helpen dan graag nog even contact opnemen, dan moet iemand van de technische afdeling hier even naar kijken. Maar ik denk dat het met bovenstaande punten vast al wel is opgelost.

Succes en veel plezier in Portugal
Dag, ik heb alles wat boven geadviseerd wordt uitgevoerd, echter t werkt nog niet, heb dus L pad aangeschaft. Kan TD er na kijken? Bedankt.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Hansie,

Had je de tips van Serviceweb al gezien? :8

Wel heel onhandig dat je nu geen internet hebt! Je abonnement is gisteren namelijk wel omgezet naar Go Unlimited en ik zie inderdaad dat je een Travel & Surf pas hebt gekocht. Je zou onbeperkt internet moeten hebben in Portugal met jouw abonnement. Heb je momenteel wel netwerk? Ik zie dat je wel een beetje internet gebruikt hebt uit je Travel & Surf-pas. Wanneer je geen stabiel netwerk hebt kun je in je instellingen handmatig een ander netwerk kiezen. Op deze pagina kun je zien welke netwerken daar actief zijn.

Ik heb dit in ieder geval doorgezet naar onze technische jongens. Die gaan dit nu in onderzoek nemen en nemen contact met je op met de uitslag hiervan. Uiteraard heb ik de Travel & Surf-pas voor je vergoed, dit bedrag zal verrekend worden op je aankomende factuur.

Trek je aan de bel als je in de tussentijd vragen hebt? En veel plezier in Portugal natuurlijk!
Hoi Amy, dank voor je reactie.. ik wacht rustig af. Morgen weer terug naar NL. Nieuwe'EU go' poging later in februari. Grt Hans

Reageer