Beantwoord

Welk abonnement?

• 15 juni 2017
  • 5 reacties
  • 364 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Vandaag is mijn nieuwe mobiel ingegaan .
Mijn vraagje is welke abbonement ik heb ?

Samen Stel of Unlimited ?

Enne staat de contract op dat ik onbeperkt mag bellen, maar daar heb ik nix aan ..
Is er mogelijk een alternatief voor doven ?

Pierre
icon

Beste antwoord door David 15 juni 2017, 15:43

Hoi Pierre,

2 goede vragen! 🙂

Jij hebt een Go-abonnement, maar niet Unlimited. Je hebt Go Next met 5 GB data en (inderdaad) onbeperkt bellen. Deze prijsplannen worden als combinatie verkocht, dus daar is ook geen alternatief voor. Gelukkig heb je een goede databundel én onbeperkt SMS'en in Nederland en de EU, misschien kun je daar ook nog mee uit de voeten?

Je kunt trouwens in jouw My T-Mobile precies zien welk abonnement je hebt en welke bundels daar bij zitten. Als je ooit nog eens zou willen wijzigen, bijvoorbeeld naar Go Unlimited, dan is dit ook heel gemakkelijk via My T-Mobile, onder Bundels aanpassen, aan te passen.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen voor ons hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pierre,

2 goede vragen! 🙂

Jij hebt een Go-abonnement, maar niet Unlimited. Je hebt Go Next met 5 GB data en (inderdaad) onbeperkt bellen. Deze prijsplannen worden als combinatie verkocht, dus daar is ook geen alternatief voor. Gelukkig heb je een goede databundel én onbeperkt SMS'en in Nederland en de EU, misschien kun je daar ook nog mee uit de voeten?

Je kunt trouwens in jouw My T-Mobile precies zien welk abonnement je hebt en welke bundels daar bij zitten. Als je ooit nog eens zou willen wijzigen, bijvoorbeeld naar Go Unlimited, dan is dit ook heel gemakkelijk via My T-Mobile, onder Bundels aanpassen, aan te passen.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen voor ons hebt, laat het ons weten!
Reputatie 3
Badge
Beste David,

Hartelijk dank voor jouw antwoord.
Ik heb namelijk nog een vraagje.

Op 11 Augustus gaan wij ( ik en mijn LAT relatie ) ( ook beide zelfde nieuwe mobiel vandaag ingegaan ) met vakantie naar Macedonie. Hoeveel MB krijgen wij vrij om te internetten ? Ik weet dat ik de roaming aan moet zetten. Wij keren op 23 Augustus naar Nederland

Pierre
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Pierre,

Je 5GB is niet geldig in Macedonië. Macodonië hoort niet bij Zone EU.
Landen in zone EU:
Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Griekse deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk en Zweden.

Macedonië valt onder Zone 2. Je zou dus een Travel & Surf pas kunnen kopen.
Prijs zone 2 Travel & Surf:

XS S M
€ 4,99 €9,99 €14,99
30 MB 100 MB 250MB
24 uur 72 uur 7 dagen

Dit was

- Snotaapje;)
Reputatie 3
Badge
Hallo Snotaapje,

Ik dacht dat wij eerst 100mb gratis zouden krijgen ?
Want vorig jaar gingen we naar Gran Canaria geweest en daar aankwamen, kregen wij de eerste 100 MB gratis

Pierre
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pierre,

Leuk zeg, Macedonië! Dat hoor je ook niet elke dag. 😃

De 100 MB is ondertussen al achterhaald en die zat bij Stel Samen & Stel Bij. Bij T-Mobile Go kun je de gehele databundel in de EU gebruiken, dus jij hebt 5 GB om in de landen te gebruiken die Snotaapje hierboven aan heeft gegeven. De 100 MB bestaat in jouw geval dus niet meer, dat is nu 5 GB voor de EU + Noorwegen en IJsland.

Zoals Snotaapje ook al terecht aangaf, is Macedonië geen onderdeel van de EU en daar kun je dus ook niet de MB's gebruiken uit jouw abonnement. Om daar te kunnen internetten kun je dus een Travel & Surf-pas voor zone 2 aanschaffen. Snotaapje heeft ook hier de kosten van gedeeld. Op deze pagina vind je alle informatie over Travel & Surf.

Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer