Beantwoord

Welke voordeelbundels vervallen bij T-mobile GO?

• 16 januari 2017
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

welke voordeelbundels vervallen als ik overstap naar T-mobile Go,ik heb nu stel samen en stel bij en gebruik T-mobile samen,blijft dit behouden of vervalt deze ?
icon

Beste antwoord door Thalina 17 januari 2017, 15:42

Hoi boukouja,

Tof dat je aan het kijken bent naar ons nieuwe T-Mobile GO abonnement! 🙂 Ik zie dat Jan Kelder al het juiste antwoord heeft gegeven (dankje!). T-Mobile Samen blijft gewoon bestaan, ook als je overstapt naar T-Mobile GO. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!

In ons algemene topic over T-Mobile GO vind je nog meer informatie over dit nieuwe abonnement. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. We helpen je natuurlijk graag verder als je nog vragen hebt, stel dan jouw vraag in het algemene topic!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
De korting die hebt komen te vervallen .
Reputatie 5
Badge +14
T-Mobile Samen blijft wel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi boukouja,

Tof dat je aan het kijken bent naar ons nieuwe T-Mobile GO abonnement! 🙂 Ik zie dat Jan Kelder al het juiste antwoord heeft gegeven (dankje!). T-Mobile Samen blijft gewoon bestaan, ook als je overstapt naar T-Mobile GO. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!

In ons algemene topic over T-Mobile GO vind je nog meer informatie over dit nieuwe abonnement. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. We helpen je natuurlijk graag verder als je nog vragen hebt, stel dan jouw vraag in het algemene topic!