Beantwoord

Wijzigen abonnement Go Unlimited

• 9 februari 2017
  • 10 reacties
  • 1608 Bekeken

Beste,

Ik heb een vraag. Ik heb een abonnement met onbeperkt bellen en 20 GB internet.

Nu zie ik het unlimited abonnement langskomen en ik zou willen kijken of ik dat kan toepassen. Of kan dat niet i.v.m. de abonnementsvorm?

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door HelmutRamak 10 februari 2017, 11:39

Hey Skyrider,

Ik heb het nummer wat je aangaf gebeld, ging inderdaad supersnel.

Top advies van je. Je kan zo bij T-Mobile gaan werken :-)

Is nu aangepast en zal ingaan als mijn oude abonnement afloopt (in april). Dus ik wens een goed weekend en nogmaals bedankt voor je hulp.
Bekijk origineel

10 reacties

https://www.t-mobile.nl/my/abonnement/wijzigen#selecteren
anders probeer dit
https://www.t-mobile.nl/my/migratie
Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag HelmutRamak.

Afhankelijk van je huidige abonnementsvorm, kun je inderdaad overstappen naar Unlimited GO. Bijvoorbeeld van Stel Samen & Stel Bij naar Unlimited GO. Voor meer informatie hierover, kun je het volgende topic doorlezen:

[Nieuws] T-Mobile introduceert T-Mobile GO: Unlimited in Nederland én EU!

Met het volgende kopje:

Kan ik met mijn huidige abonnement overstappen naar dit nieuwe abonnement?

Hier zijn mogelijkheden voor. Kijk op de speciale pagina in My T-Mobile naar de voorwaarden en hoe je kunt overstappen.

Zoals Borrevh al vermeldde, dit stuurt je door naar een migratie pagina.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Hoi Borrevh,

Thanks voor de links. Ik krijg als bericht dat ik het niet zelf kan aanpassen en ik iemand van de klantenservice dit kan vragen. Dus dan denk ik misschien kan jij een rol in spelen?

Het is zo 12 februari immers. Dus hoop dat we dat kunnen realiseren.
Ook thanks Skyrider! Ik zag je bericht pas later komen. Ik krijg dus dit als ik de link volg:

Je hebt onlangs vernieuwd

Zo te zien heb je onlangs een nieuw abonnement afgesloten. Je kunt daarom je abonnement niet zelf omzetten. Natuurlijk helpen we je daarom graag via onze Klantenservice.
Reputatie 4
Badge +9
Hey HelmutRamak.

Wat is precies onlangs? En in welk abonnement zit je nu?

Indien je direct graag informatie hierover wilt of je wel kan overstappen, kun je het best eventjes contact opnemen met T-Mobile.

Sinds je toch onbeperkt bellen hebt, kun je dit direct doen door naar 1200 te bellen. Die kunnen je dan veel sneller helpen 🙂, vergeet niet bovenstaande melding die je hebt gekregen te vermelden.

Of je kunt wachten op een reactie van één van de moderators. Die reageren meestal binnen 24/48 uur.

Skyrider
Hey Skyrider,

Ik heb het nummer wat je aangaf gebeld, ging inderdaad supersnel.

Top advies van je. Je kan zo bij T-Mobile gaan werken :-)

Is nu aangepast en zal ingaan als mijn oude abonnement afloopt (in april). Dus ik wens een goed weekend en nogmaals bedankt voor je hulp.
Reputatie 4
Badge +9
Hey HelmutRamak.

Graag gedaan ^_^.

Ik kreeg toch de indruk dat je direct naar Unlimited wou. Maar dit wordt nu toegepast op je toekomstige abonnement? Wat voor soort abbonement zit je nu?

Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hi HelmutRamak,

Goed om te horen dat je bent geholpen door mijn collega's. Skyrider jij ook bedankt voor het meedenken.

Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik het graag! 🙂
Hey Skyrider,

Ja klopt, maar mijn oude abonnement liep af in april, maar kon in oktober 2016 verlengen. Dus toen gedaan en dat abonnement is een stel samen pas aan opzet. Degene die ik nu heb is van 2 jaar geleden en volgens mij heeft die niet echt een naam ofzo. Deze stopt pas in april zodat de andere in kan gaan.

Dus komt nu goed aanstaande april. 20 GB (heb ik nu) kom ook vrij ver mee logischerwijs.

@Hajar: Yep het is alweer opgelost. Lang leve 2017 en communities.

Reageer