Beantwoord

Wijziging abonnement

• 29 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 490 Bekeken

Hoi!

Ik had mijn abonnement gewijzigd naar (ik dacht) +1gb & onbeperkt bellen. Het ging mij vooral om die 1gb extra in de maand maar nu heb ik er alleen onbeperkt bellen bij gekregen. 
Ik heb contact geprobeerd te nemen in de app met de chatfunctie maar dan krijg ik steeds een melding “oeps er gaat iets fout”. 
Nu zou ik eigenlijk wel graag mijn extra 1gb in de maand erbij willen aangezien ik er nu ook voor betaal. 

Misschien dat iemand hier het antwoord op weet? :) 

Groetjes!

icon

Beste antwoord door Hajar 29 oktober 2020, 14:00

Hi @JuulkePennings 

Ik ben direct voor je gaan je gaan kijken en zie dat je momenteel een databundel hebt van 1GB + Onbeperkt bellen bundel. Daarnaast krijg je ook nog 2GB extra Klantvoordeel van ons waardoor je in totaal 3GB datategoed hebt per maand. Is hiermee alles naar wens of bedoelde jij wat anders?

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JuulkePennings  Je kan maar een keer per maand je abonnement aanpassen, dus je hebt hierbij de hulp nodig van een moderator.

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten. Het komt vast wel goed maar je moet even geduld hebben.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JuulkePennings 

Ik ben direct voor je gaan je gaan kijken en zie dat je momenteel een databundel hebt van 1GB + Onbeperkt bellen bundel. Daarnaast krijg je ook nog 2GB extra Klantvoordeel van ons waardoor je in totaal 3GB datategoed hebt per maand. Is hiermee alles naar wens of bedoelde jij wat anders?

Ik hoor graag van je!

Dankjewel!

Reageer