Beantwoord

wijziging bundel

• 8 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 617 Bekeken

Hallo,

Ik was altijd ontzettend tevreden over T-Mobile.. maar nu komt het, ik wil al maanden mijn bundel aanpassen omdat ik wegens verhuizing mijn abonnement heb aangepast naar Go unlimited.. en dan word er aangegeven dat je 1x per maand je bundel weer kan aanpassen.. nou mooi niet dus. Op de datum dat me nieuwe bundel in gaat word unlimited gewoon weer verlengt.. en ik kan net niks aanpassen en het is niet eens mijn contract bundel.. nu betaal ik al maanden te veel.. en zonder dat ik er überhaupt nog gebruik van maak..  zo kan ik ook geld verdienen. Ondertussen ben ik er vrij gefrustreerd geraakt van al dit gedoe.

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 augustus 2020, 22:30

Hallo @Lorettaa 

Je kan je bundel gewoon gratis 1 keer per maand verhogen en verlagen.

Via de app druk bij abonnement op GO add-ons of via de website onder abonnement & instellingen klik op bundel wijzigen, GO add-ons (dropdown menu).

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Je kunt altijd verhogen. Verlagen gaat alleen naar de instapbundel ten tijde dat je het abonnement afsloot. Hoe groot was de bundel op dag 1?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Lorettaa 

Je kan je bundel gewoon gratis 1 keer per maand verhogen en verlagen.

Via de app druk bij abonnement op GO add-ons of via de website onder abonnement & instellingen klik op bundel wijzigen, GO add-ons (dropdown menu).

Hoi @Waqqas,

Ja daar was ik me van bewust, ik krijg alleen geen andere opties.

@eric_2  

Ik ben begonnen met 10gb en unlimited bellen. Dit is ook wat ik al 2jaar en 3 maanden had en ook met verlengen heb ik hetzelfde gekozen. Op 1 dag verbruik ik nog geen 100mb aan internet en hooguit een paar min aan bellen. 

Reputatie 5
Badge +12

Als je hebt verlengt, dan is dat je instapbundel. Heb je inderdaad een bevestiging gehad dat je verlengt heb met 10GB en unlimited bellen en heb je daarna weer handmatig een grotere bundel geselecteerd. Beetje vaag hoe je nu aan unlimited komt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lorettaa 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je vanaf 3 september weer kan verlagen. Als je naar My T-Mobile gaat> Abonnement & Instellingen en klikt op abonnement en bundels wijzigen dan krijg je die optie. Ik hoop dat je zo verder komt! Voor nu wens ik je een mooie dag toe!

Hoi @Hajar 

Ik zou dan inderdaad mijn bundel kunnen aanpassen, maar mijn bundel word dan gewoon weer verlengt tot 3 oktober 🤷‍♀️  (al een aantal keer geprobeerd...)  Dan krijg ik een melding dat ik een x mijn bundel gewijzigd heb en dat het pas weer die maand erna kan.  Ik heb er zelfs een keer een wekker voor gezet om me bundel te wijzigen om 00:00 maar dan precies dezelfde melding. 

Reputatie 7
Badge +18

Na 3 september zou je je bundel gewoon moeten aanpassen. Op het moment dat je een nieuwe bundel hebt of heeft deze een minimale duur van een maand. 

Ja zover was ik zelf ook, in mijn vorige antwoord leg ik uit dat dus NIET mogelijk is en ik het als diverse malen geprobeerd heb. Fijne hulp wel. 

Reageer