Beantwoord

Wijzigt de 12 mnd korting bij GO sim-only abonnement?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hi T!

Na een lange relatie met Vodafone en een kortstondig, maar heftig avontuur met Tele2, ben ik toe aan iets nieuws. Misschien had je het al een beetje door. Ik keek de laatste tijd vaak naar je, en weer weg. Maar iets in jou zorgt ervoor dat ik naar je blijf hunkeren. Soms tijdens hard werken, maar ook voor het slapengaan heb ik moeite om je los te laten. Geloof het of niet. Ik denk dat we bij elkaar passen en het liefst stap ik vandaag nog met je in het bootje.

Maar ondanks mijn crush, ben ik toch nog wat onzeker. Ten eerste: is het überhaupt wederzijds? En wat ik ook belangrijk vindt, is het bespreken van de huwelijksvoorwaarden.

Je schrijft over jouw GO-relatie namelijk: 'Kortingen die op je contract staan kunnen wijzigen als je je bundel aanpast.'

Nu wil ik eigenlijk even kijken of ik aan 10 gigabyte van jou genoeg heb. Maar wat gebeurt er als ik vind dat we elkaar te vaak zien en ik maar 5GB van jou per maand wil hebben, of misschien de andere kant op, richting unlimited? Oftewel, als wij besluiten minimaal 1 jaar lang met elkaar te connecten, betaal ik na een tussentijdse aanpassing naar 5GB dan 21 euro p/m en bij unlimited 35 euro p/m en hoef ik niet bang te zijn dat de korting van 9 euro (bij 5GB en 10GB) en 12 euro (bij unlimited) komen te vervallen?

Ik denk aan je.

Liefs,
Rick
icon

Beste antwoord door David 28 juni 2017, 09:41

Lieve Rick,

Wat een onwijs leuke ode aan ons en we willen natuurlijk alle twijfels bij jou wegnemen voor een lang en gelukkig leven samen! ;)

Om je gelijk gerust te stellen: Het is zeker wederzijds en we verwelkomen je graag met open armen! Allerlei leuke cadeautjes liggen al op je te wachten! 😃

Ik begrijp dat je hier nog één grote beer op de weg ziet en die het liefst nog even weg wilt krijgen voor je in het diepe springt! Het klopt inderdaad wat Rosan zegt, de kortingen kunnen wisselen wanneer je jouw bundel wijzigt. Je ontvangt altijd een korting, maar het kan zijn dat je nu bijvoorbeeld een contract afsluit tijdens de Unlimited Madness. Hier zitten speciale, hoge actietarieven op de bundels. Dit zijn kortingen die gewijzigd kunnen worden naar de reguliere korting, wanneer je jouw bundel wijzigt. Je ontvangt dan echter toch altijd alsnog een korting, dus je betaalt nooit het volle pond! 🙂 Daarnaast kun je met T-Mobile Samen (zie bovenstaande voordelen) tot €5,- extra korting per maand krijgen!

Hopelijk heb ik alle twijfels nu bij je weggenomen, maar als er nog een vraag bij je naar boven komt, schroom dan niet deze aan ons te stellen! Onze deur staat, net als onze armen, volledig open voor je, Rick! 😳

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Ik ga dit leuk geschreven onderwerp even goed volgen.
Reputatie 7
Badge +16
Moderators? Hoe zit dit?
Reputatie 6
Badge +13
Eerst een waarschuwing richting ChrisTien bumpen is tegen de forum regels en modjes pakken wanneer medeklanten niet kunnen helpen de vragen met 24/48 uur op.
De forum regels
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-van-het-t-mobile-forum-267158
Reputatie 6
Badge +13
Beste Rick hele duidelijke vragen en wat leuk dat je T Mobile overweegt.
Kortingen bij wisselen van abonnement kunnen wisselen alleen zijn er ook uitzonderingen.
Maar een moderator kan je dit veel preciezer uitleggen en deze zullen dit topic met 24/48 uur oppakken en jouw op weg helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Lieve Rick,

Wat een onwijs leuke ode aan ons en we willen natuurlijk alle twijfels bij jou wegnemen voor een lang en gelukkig leven samen! ;)

Om je gelijk gerust te stellen: Het is zeker wederzijds en we verwelkomen je graag met open armen! Allerlei leuke cadeautjes liggen al op je te wachten! 😃

Ik begrijp dat je hier nog één grote beer op de weg ziet en die het liefst nog even weg wilt krijgen voor je in het diepe springt! Het klopt inderdaad wat Rosan zegt, de kortingen kunnen wisselen wanneer je jouw bundel wijzigt. Je ontvangt altijd een korting, maar het kan zijn dat je nu bijvoorbeeld een contract afsluit tijdens de Unlimited Madness. Hier zitten speciale, hoge actietarieven op de bundels. Dit zijn kortingen die gewijzigd kunnen worden naar de reguliere korting, wanneer je jouw bundel wijzigt. Je ontvangt dan echter toch altijd alsnog een korting, dus je betaalt nooit het volle pond! 🙂 Daarnaast kun je met T-Mobile Samen (zie bovenstaande voordelen) tot €5,- extra korting per maand krijgen!

Hopelijk heb ik alle twijfels nu bij je weggenomen, maar als er nog een vraag bij je naar boven komt, schroom dan niet deze aan ons te stellen! Onze deur staat, net als onze armen, volledig open voor je, Rick! 😳
Reputatie 7
Badge +20
@CrisTien

Leuk dat je dit onderwerp volgt, maar alles komt vanzelf aan de beurt. Zoals Rosan aangeeft is bumpen dan ook niet de bedoeling. Als vaste bezoeker weet je dat we gemiddeld genomen binnen 24 uur reageren, zodat ook andere klanten de kans krijgen op elkaar te reageren. Wij reageren daarna ook rap! 🙂
Hai David van T-Mobile :)

Ik heb het gevoel dat jij de relatie tussen mij en T-Mobile in de goede richting hebt geduwd. Je mag best weten dat het sinds ongeveer 12 uur vanmiddag helemaal aan is tussen jouw kleurrijke werkgever en ik. Dikke mik misschien wel.

Het zijn 10 betoverende gigabytes geworden en voor de toekomst sluit ik een aanpassing naar boven niet uit. Stiekem droom ik al weg bij onvoorwaardelijk unlimited. Ik zie mezelf al zitten. Rozig met 4G op het strand. Eigenlijk zouden we er iets op moeten drinken, jij en ik.

Maar, hoe het nu ècht met me gaat? Om eerlijk te zijn, valt het best zwaar. Al tijdenlang speel ik mooi weer, maar nu ga ik de stap zetten. Ik ga Tele2 vertellen dat ik er een punt achter zet. Wens je me sterkte?

Liefs,
Rick
Reputatie 4
Hoi lieve Rick,

Wat fijn om te lezen dat je niet meer hebt weggekeken en hebt besloten om aan jouw hunkering naar ons toe te geven. T-Mobile wilt jou en jij wilt ons, so why wait for it, right?

Wij verwelkomen jou heel graag in onze magenta armen en staan klaar om onze nieuwe relatie te vieren. Dus als je lekker op het strand ligt straks, te genieten van de 4G verleiding die alleen wij jou kunnen bieden, proost dan op ons! 🆒

Zo trots zijn wij op je, je gaat afscheid nemen van Tele2. Je moet even door de zure appel heen bijten, maar na regen komt altijd zonneschijn. Je kan dit, wij geloven in je!

Rick, nogmaals welkom op onze magenta wolk! Geniet van ons heerlijke netwerk, supersnel internet, scherpe prijzen en van alle extra voordelen die onze nieuwe liefde jou gaat brengen. Mocht je ooit vragen hebben of wil je even jouw hart luchten? Dan staan wij voor je klaar, altijd! 😳

Reageer