Beantwoord

Wil wel maar kan niet

• 20 april 2017
  • 9 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 2
Ik had dus graag over willen stappen naar GO maar dat schijnt nu niet te gaan omdat mijn oude abbo tot juli loopt en nu schijnt het dus binnen bepaalde tijd dat je abbo afloopt niet meer te kunnen.
Stond toch hier niet bij de voorwaarde

Bestaande klanten kunnen overstappen naar T-Mobile Go onder bepaalde voorwaarden:
- De einddatum van je contract verandert niet.
- Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Maar ok ik zeg dan wil ik graag verlengen, uiteraard kan dat, maar wel al te graag. Maar dat abbo gaat dan pas in als mijn oude is afgelopen :(
En daar heb ik dus precies niks aan, want ik ga 30 mei tot en met 28 juni met een camper door Europa.

Kan dan ook niet voor de laatste maand Altijd EU Internet aanzetten.
En dan krijg je na al die jaren dat je bij T-mobile zit te horen sorry we kunnen daar niks aan veranderen......
En laten ze een klant gewoon met 2 abbo's overstappen naar een ander.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 april 2017, 10:04

Hi Skippy,

Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van het Go abonnement. Ik zie dat Rosan en evharten jou al meer informatie hebben gegeven hierover. Met een Stel Samen & Stel Bij abonnement kon je inderdaad overstappen naar Go tot 31 maart. Ik zie dat je huidige abonnement tot 30-06-2017 loopt en dus kun je nu al jouw abonnement verlengen met Go. Je nieuwe abonnement gaat dan direct in nadat je huidige abonnement is afgelopen. Dit kun je heel makkelijk zelf regelen via My T-Mobile. Mocht je liever iemand van de verkoopafdeling willen spreken over onze aanbiedingen dan kan ik een belafspraak voor je maken. Je kan dan samen met mijn collega kijken naar de mogelijkheden.

Ik hoor graag of je daar interesse in hebt.
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +13
Beste Skipy bepaalde oudere abonnementen konden idd niet overstappen en ook zat er een datum aan vast dat het kon.
Deze datum is momenteel al verstreken en daarom kan je nu niet meer overstappen op Go.

Welk abonnement gebruik je nu?
Reputatie 2
Nee dat was al voor die datum, maar toen liep mijn abbo nog maar 4 maanden.
dus nog een paar keer geprobeerd of ik dan verlengen kon vanaf 1 juni dat kon dus niet en ik
kan ook de laatste maand altijd Eu niet aanzetten. Dus lekker klantvriendelijk allemaal.
Reputatie 2
Welk abonnement gebruik je nu?

Stel Samen & Stel Bij
Bellen Onbeperkt NL + 120 EU
Internet S
Reputatie 1
Die kon zeker wel omgezet worden, ik had hetzelfde alleen een iets grotere internet bundel, en heb deze omgezet naar een Go (voor 31-3-2017 gezien daarna het niet meer kon).
Reputatie 2
Van 31-3 wist ik dus niet, en nu gewoon pech volgens T-mobile maar het is klaar ga naar andere provider dus hier kan slotje op.
Reputatie 1
Dat is je eigen vrijheid uiteraard, maar andere providers hebben zo'n overstap actie nooit gedaan iig ;)
Dus het was al uitzonderlijk dat ze het deden.

Wens je veel succes bij de nieuwe provider tho!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Skippy,

Ik begrijp dat je gebruik wilt maken van het Go abonnement. Ik zie dat Rosan en evharten jou al meer informatie hebben gegeven hierover. Met een Stel Samen & Stel Bij abonnement kon je inderdaad overstappen naar Go tot 31 maart. Ik zie dat je huidige abonnement tot 30-06-2017 loopt en dus kun je nu al jouw abonnement verlengen met Go. Je nieuwe abonnement gaat dan direct in nadat je huidige abonnement is afgelopen. Dit kun je heel makkelijk zelf regelen via My T-Mobile. Mocht je liever iemand van de verkoopafdeling willen spreken over onze aanbiedingen dan kan ik een belafspraak voor je maken. Je kan dan samen met mijn collega kijken naar de mogelijkheden.

Ik hoor graag of je daar interesse in hebt.
Reputatie 2
Uit mijn eerdere bericht...............
Maar ok ik zeg dan wil ik graag verlengen, uiteraard kan dat, maar wel al te graag. Maar dat abbo gaat dan pas in als mijn oude is afgelopen En daar heb ik dus precies niks aan, want ik ga 30 mei tot en met 28 juni met een camper door Europa.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Skippy,

Dat is inderdaad erg jammer, maar in dit geval kunnen wij hier verder niets in betekenen. Voor de periode met de camper kun je dan gebruikmaken van Travel & Surf, zodat je in ieder geval online bent.

Mochten wij verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer