Beantwoord

Zwitserland niet bij de EU

• 1 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 608 Bekeken

Ik heb verlengd met de duidelijke toezegging dat NIETS VERANDERT in mijn overgang naar Go!! Nu is het toch gebeurd dat Zitserland niet zonder
Extra kosten te maken voor mij te bereiken is met het go abo! Dit is voor mij dus reden om het abo Nietig te verklaren!!! Luister aub naar de tel afspraak die is gemaakt bij het verlengen en de bijhorende toezegging!!! Dus.... wat gaan we nu doen in deze? Weer de advocaat inschakelen soms of een regeling treffen. Ps. Uit ervaring wijs geworden met jullie en het telefonische verlengen van mijn abo dacht ik al: Als dit maar goed gaat!!!! Dus niet! Maar ok, hoe verder nu? Verwacht dat het opgelost zal worden zonder de nodige stappen zoals de vorige keer te moeten volgen. Heb er vertrouwen in jullie toezegging maar ook energie om het als nodig blijkt weer eens door de advocaten te laten oplossen. Hoop op spoedige berichtgeving in deze.
Mvrgr
H.Fleu
icon

Beste antwoord door Sam- 2 augustus 2017, 11:38

Hallo Horstfleu,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat één van onze collega's incorrecte of onvolledige informatie heeft verstrekt. We doen natuurlijk te allen tijde ons uiterste best om de klant zo goed en volledig mogelijk te informeren.

Onze collega's van de afdeling vernieuwingen geven alleen advies over het prijsplan, daarnaast heb je zelf ook een onderzoeksplicht. Alle prijsplannen en de daarbijhorende voorwaarden staan bij ons op de website. Hierop kan je precies zien wat er voor jou zou gaan veranderen.

De optie die JassyNL biedt is echter niet mogelijk. Je bent de verlenging al meer dan 3 maanden geleden aangegaan. Aanspraak maken op de wet verkoop op afstand is dus niet mogelijk.

Ben je vaak in Zwitserland? Je kan in Zwitserland gewoon internetten met een Travel & Surf pas. In de EU-Landen kan je gebruik maken van je NL bundel.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 1
Je kan binnen 14 dagen gewoon telefonisch je verlenging terugdraaien en dan hou je wat je had.

Ik vind het ook heel idioot dat Zwitserland niet uit de bundel gaat, schijnbaar vanwege kostenredenen. Bijzonder is vooral dat Tele2 dit wel gewoon doet, als we het over prijsvechters hebben.. Ik denk dat er wat anders achter zit.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Horstfleu,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het T-Mobile Forum.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat één van onze collega's incorrecte of onvolledige informatie heeft verstrekt. We doen natuurlijk te allen tijde ons uiterste best om de klant zo goed en volledig mogelijk te informeren.

Onze collega's van de afdeling vernieuwingen geven alleen advies over het prijsplan, daarnaast heb je zelf ook een onderzoeksplicht. Alle prijsplannen en de daarbijhorende voorwaarden staan bij ons op de website. Hierop kan je precies zien wat er voor jou zou gaan veranderen.

De optie die JassyNL biedt is echter niet mogelijk. Je bent de verlenging al meer dan 3 maanden geleden aangegaan. Aanspraak maken op de wet verkoop op afstand is dus niet mogelijk.

Ben je vaak in Zwitserland? Je kan in Zwitserland gewoon internetten met een Travel & Surf pas. In de EU-Landen kan je gebruik maken van je NL bundel.
Hoi Issam, zoals je kunt begrijpen ben ik uiteraard niet happy om zoiets van jou te mogen venemen. Dit lijkt toch wel sterk op: Eigen schuld en dikke bult!! Als je dat spreekwoord kent en begrijpt dan weet je wel hoe het voel!
Ok, jij zeg dat ik mijn contract verlenging al geruime tijd geleden ben aangegaan! Correct!! Maar....wel onder de strikte voorwaarde dat ik er persoonlijk NIET op achteruit zou gaan specifiek benoemd gebruik en kosten internet!!
Laat nou juist de reden hiervoor zijn dat ik dat zo expleciet heb benoemd omdat ik er wel hele negatieve ervaring met jullie telefonische verkopers heb gehad bij een eerdere tel. Contractverlenging!!!
Tja, dit was dan ook uiteindelijk alleen maar via de juridische weg weer recht te zetten en heeft tmobile flink wat geld gekost omdat ik in het gelijk gesteld ben door JULLIE eigen juridische afdeling. Hierdoor ben ik dus nog steeds klant vanaf de erste dag van tmobile in Nederland dus al heel wat jaartjes!!
Terug naar het onderwerp: Zwitserland was erst in mijn abo en er zouden geen veranderingen plaats hebben die mij na verlenging extra geld zouden kosten!! Nu bijkt dat dus wel zo te zijn dus wil ik dat niet accepteren. Mijn contract is vanaf de 22/7/17 ingegaan en blijkt een significant verschil te herbergen met mijn vorige contract. Hier ben ik ( vraag maar de gespreksnotietie op! al voor beducht geweest) niet van op de hogte gesteld en dus wil ik dat contract niet verder voeren!! Wettelijk is het pas nadat ik van het oude naar het nieuwe contract heb gewisseld en dat is anders dan toegezegd ( Zwitserland) en binnen de heroepbaar termijn waar ik dan vanaf nu graag gebruik van wil maken. Dus: graag contract zoals beloofd of opzeggen!!
Hoop dat je dit begrijpt en ons-vooral mij als klant- NIET WEER zo'n lange ergerlijke procedure laat voeren om gesteggeld tussen wel of niet ipv klantvriendelijkheid de boventoon te laten voeren. Maar: alletz, we zullen zien!
Nogmaals: IK wil van deze onredelijke en onder foutieve voorwendselen gemaakte contractverlenging AF! Of: De voorwaarden met name Zwitserland gelden zoals voorheen.
Ps. Als jij dit niet kunt afhandelen wegens bevoegdheids- problemen begrijp ik dat zeker maar adviseer je dan om maar direct een juridische medewerker erna te laten kijken hoe het wetelijk in elkaar steekt ipv het zo te laten verlopen als je in je aantwoord weergeeft!
Problemen verzekerd! Maar die kunnen we zeker vermijden als je er maar verstandig naar kijkt.
grzt, Horst
Reputatie 7
Badge +20
Hey Horst,

Jouw vraag/klacht heb ik doorgezet naar de afdeling die dit voor jou in behandeling gaat nemen. Ik kan echter niet garanderen dat zij een ander antwoord voor je hebben dan mijn collega Issam.

Houd er rekening mee dat er wellicht telefonisch contact met je wordt opgenomen. Dit gebeurt met een afgeschermd nummer, dus dan weet je dat het mijn collega is.

Mochten wij in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag.

En Horst, Zwitserland al in het pakket? T-mobile blijft dit kennelijk tot op heden nog steeds weigeren, althans voor particulieren. Dit terwijl andere providers voor nagenoeg hetzelfde geld Zwitserland gewoon onder de EU laten vallen. Dus gewoon overstappen op een andere provider. Ga ik nu ook maar doen, want van andere voornemens mbt Zwitserland is ook na 2 jaar bij t-mobile nog niets bekend.

Zwitserland al in het pakket? T-mobile blijft dit kennelijk tot op heden nog steeds weigeren, althans voor particulieren. Dit terwijl andere providers voor nagenoeg hetzelfde geld Zwitserland gewoon onder de EU laten vallen. Dus gewoon overstappen op een andere provider. Ga ik nu ook maar doen, want van andere voornemens mbt Zwitserland is ook na 2 jaar bij t-mobile nog niets bekend.

Reputatie 7
Badge +18

Beste @verborg17 

Je bent aan het spammen door je grieven in vier verschillende topics te plaatsen. Dit is niet toegestaan volgens de community huisregels.

Groet, Folkert