Beantwoord

Zwitserland wel of niet binnen Go Unlimited EU abonnement

• 11 januari 2017
  • 4 reacties
  • 2285 Bekeken

Momenteel heb ik een abonnement bij jullie met 1GB internet Nederland, 1GB EU internet, onbeperkt bellen NL en onbeperkt EU bellen voor €47,50 per maand. Gisteren las ik over het nieuwe Go Unlimited EU abonnement voor €35 per maand. Hier heb ik enkele vragen over :

- Het huidige abonnement wordt regelmatig in Zwitserland gebruikt. Aangezien Zwitserland geen EU land is maar wel binnen de huidige bundel valt zou ik graag willen weten of het onbeperkte internet en bellen van Go Unlimited EU ook geldig is in Zwitserland.

- Kan er bij dit nieuwe abonnement ook onbeperkt vanuit Nederland naar de EU & Zwitserland gebeld worden?

- Blijft het onbeperkt bellen ook geldig wanneer het abonnement meer dan 60 dagen per jaar in de EU / Zwitserland gebruikt wordt (buiten de datalimiet van 10GB per maand)?

Wanneer het antwoord op alle vragen ja is wil ik het abonnement om laten zetten tot het nieuwe Go Unlimited EU voor €35 per maand. Echter wanneer Zwitserland hier niet meer onder valt maar wel onder het huidige abonnement blijft wil ik het contract laten zoals het nu is om onbeperkt te kunnen blijven bellen in Zwitserland.
icon

Beste antwoord door GHSV 11 januari 2017, 23:26

Hey @Mark Schuurman,

Zwitserland behoort niet tot de EU, daar kan de bundel dus ook niet gebruikt worden, dat geeft David aan in deze link onder 'Welke voorwaarden zijn er verbonden aan het T-Mobile GO abonnement?' Binnen de huidige bundel werkt het wel omdat Zwitserland zich daarbij in 'Zone 1' bevindt, ik vind het eigenlijk ook een beetje een raar verhaal.

Je kunt dus ook niet onbeperkt vanuit Nederland naar Zwitserland bellen. Het bellen blijft na 60 dagen wel 'onbeperkt' tot 300 internationale nummers mits jij je in de EU (of USA) bevindt, daarbij hoort Zwitserland dus niet.

Hoop dat je zo genoeg geïnformeerd bent, als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Hey @Mark Schuurman,

Zwitserland behoort niet tot de EU, daar kan de bundel dus ook niet gebruikt worden, dat geeft David aan in deze link onder 'Welke voorwaarden zijn er verbonden aan het T-Mobile GO abonnement?' Binnen de huidige bundel werkt het wel omdat Zwitserland zich daarbij in 'Zone 1' bevindt, ik vind het eigenlijk ook een beetje een raar verhaal.

Je kunt dus ook niet onbeperkt vanuit Nederland naar Zwitserland bellen. Het bellen blijft na 60 dagen wel 'onbeperkt' tot 300 internationale nummers mits jij je in de EU (of USA) bevindt, daarbij hoort Zwitserland dus niet.

Hoop dat je zo genoeg geïnformeerd bent, als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
Hartelijk dank voor de duidelijke informatie. Ik zal het huidige abonnement dus gewoon zo lang mogelijk door laten lopen zodat ik in Zwitserland onbeperkt binnen de bundel kan blijven bellen.
Reputatie 3
United Kingdom gaat eruit binnen een 1 tot 2 jaar, dus vallen hun ook buiten de EU vanaf dat moment. Kortom snel nog een stedentrip boeken 😃
Reputatie 1
Hey @Mark Schuurman ik weet niet of ik hier andere providers mag aanbevelen. Maar Tele2 heeft sinds kort ook een Unlimited abonnement voor €25,- per maand. Deze is wél geldig in Zwitserland. Hoop dat je er wat aan hebt!

Reageer