Beantwoord

0800 nummer gratis vanaf mobiel?

Even voor de zekerheid vragen of het bellen naar een 0800 nummer vanaf mijn mobiel (prepaid) ook gratis is?
icon

Beste antwoord door iamPuk 25 juli 2013, 20:12

0800 nummers zijn gratis nummers, dus ook vanaf een mobiel (ook PrePaid) :)
Let op! Dit is wel binnen Nederland, bel je vanuit het buitenland naar een Nederlandse 0800 nummer dan zijn daar kosten aan verbonden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +13
0800 nummers zijn gratis nummers, dus ook vanaf een mobiel (ook PrePaid) :)
Let op! Dit is wel binnen Nederland, bel je vanuit het buitenland naar een Nederlandse 0800 nummer dan zijn daar kosten aan verbonden.
0800 nummers zijn gratis nummers, dus ook vanaf een mobiel (ook PrePaid) :)Let op! Dit is wel binnen Nederland, bel je vanuit het buitenland naar een Nederlandse 0800 nummer dan zijn daar kosten aan verbonden.

Ok, dankjewel voor je reactie:)
Reputatie 5
Badge +13
Graag gedaan! :D
Geniet van het mooie weer!
Omdat T-Mobile mij op mijn nieuwe adres (0537) een kengetal had gegeven van mijn oude adres (0180), hetgeen technisch mogelijk blijkt, maar praktisch onverstandig (een ambulance zou ruim 150 km van het gewenste adres aankomen), moest ik met T-mobile mobiel bellen, want mijn vaste verbinding deed het niet vanwege de overplaatsing van mijn oude vaste nummer. Ik dacht dat het na een uurtje bellen in orde was. Na het gesprek bleek dat van mijn ruim 19 euro prepaid tegoed er nog 2 euro over was. Omdat ik toch nog een fout in de rekening betreffende mijn nieuwe T-Mobile Thuis abonnement ontdekte, moest ik weer het 0800-nummer bellen, waarop ik ook de laatste 2 euro kwijt was... Ik kreeg een Goodwill-restitutie van 10 euro, zodat ik toch nog 9 euro kwijt was aan het gratis 0800-0092 nummer. Op de e-mails van T-Mobile staat tussen haakjes het woordje 'gratis' vermeld. Overigens belde ik NIET vanuit het buitenland.
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer informatie! 🙂

Reageer