Beantwoord

1 euro van PrePaid tegoed na kiezen voor Betalen per MB

• 1 juni 2017
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Hallo,

Ik kwam er achter dat ik niet kon internetten met mijn prepaid kaartje, dus ik ging kijken waarom dat zo was.
Ik ging kijken bij internetbundels en daar klikte ik op betalen per mb, dus dat internetten gewoon van mijn tegoed af zou gaan.
Nu heb ik dus gemerkt dat er direct na dat klikken ongeveer €1 van mijn tegoed af is gegaan?!!
Er stond nergens bij dat die verandering geld zou gaan kosten en ik heb hier dan ook geen toestemming voor gegeven!!!

Hoe kan dit??

M.v.g.
Anoniem
icon

Beste antwoord door Kaassausje 2 juni 2017, 12:17

Hoi Gast00, welkom op het klantenforum.

Als je kiest voor PrePaid betalen per MB wordt er €1,- gereserveerd voor het internet, dat houdt niet automatisch in dat het ook echt weg is.

In dit bericht wordt er een uitgebreidere uitleg over gegeven, die ik hier alvast voor je quote:
Bij contact met internet wordt er 1 euro gebufferd. Je kunt dus nog wel even internetten voordat er opnieuw wordt afgeschreven. De 1 euro wordt alvast gereserveerd voor internetverbruik. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven, je ziet het echter wel in je verbruikstatus terug. Het niet verbruikte tegoed blijft gewoon staan.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Gast00, welkom op het klantenforum.

Als je kiest voor PrePaid betalen per MB wordt er €1,- gereserveerd voor het internet, dat houdt niet automatisch in dat het ook echt weg is.

In dit bericht wordt er een uitgebreidere uitleg over gegeven, die ik hier alvast voor je quote:
Bij contact met internet wordt er 1 euro gebufferd. Je kunt dus nog wel even internetten voordat er opnieuw wordt afgeschreven. De 1 euro wordt alvast gereserveerd voor internetverbruik. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven, je ziet het echter wel in je verbruikstatus terug. Het niet verbruikte tegoed blijft gewoon staan.

Reageer