Vraag

1 Gb gratis niet geactiveert naar aantal dagen?

Beste t- mobile

pas geleden heb ik de gratis 1 gb geactiveert

maar ik heb nog steeds een sms dat het verwerkt word maar hoe lang duurt dat nog?

mvg,

Gidion

This topic has been closed for comments

17 reacties

ik moest sms naar 1616

en het nog steeds niet geactiveert?
Ik heb hetzelfde probleem.

Ik heb al een mailtje hiernaar toe gestuurd,dus ik hoop dat ik snel geholpen word

Bedankt

Groetjes Nathalie
Reputatie 6
@ xxxelitexxx

Ik heb dit voor je doorgestuurd, het zal zo snel mogelijk geactiveerd worden. Wanneer het geactiveerd is kun je het terugzien op je My T-Mobile account bij 'Mijn Beltegoed' onder 'Meer details'
Hartijke bedankt voor julie snelle antwoord

Goede service hier bij t- monbile

Ik heb precies zelfde probleem
Reputatie 5
@Nathale6
Ik heb je hierover in een privébericht geïnformeerd.

@xSaaraah
Ik heb dit voor je doorgestuurd, het zal zo snel mogelijk geactiveerd worden. Wanneer het geactiveerd is kun je het terugzien op je My T-Mobile account bij 'Mijn Beltegoed' onder 'Meer details'
ik heb 6 maanden gratis internet maar eerste maand deed die helemaal goed nu doet hij het niet meer kan iemand me helpen?
Beste, T-mobile

ik heb zaterdag mijn Blackberry curve 8520 gekocht en moest toen een sms sturen naar 1616 ''BB'' . Dit heb ik toen ook gedaan maar helaas heb ik nu nog steeds geen internet. Kan iemand me helpen?
Reputatie 5
@bur-rak

Het tegoed dat wordt toegekend bestaat uit 1GB. Dit kun je 6 maanden lang gebruiken mits dit niet eerder verbruikt wordt. Jouw tegoed is reeds verbruikt. Om gebruik te kunnen maken van het internet dien je op dit moment minimaal een tegoed op je PrePaid te hebben staan van €0.50. De tarieven voor internet op je BlackBerry PrePaid zijn hier terug te vinden
Reputatie 6
@ozan1997

Welkom hier op het forum!

Heb je een bevestigingssms gehad nadat je de sms hebt gestuurd?
Ja, ik kreeg toen Blackberry Registratie sms en toen ben ik op internet gegaan, er ging toen beltegoed af.
kan iemand me helpen?
oh bedankt, kan ik ook elk maand een vast bedrag betalen met prepaid dat ik gratis internet heb?
Reputatie 5
@ozan1997

Er is reeds melding gemaakt dat je het internet tegoed niet hebt ontvangen. Dit zal zo snel mogelijk bijgeboekt worden. Excuses voor het ongemak.
Dankjewel,

Maar wanner is mijn internet dan geactiveerd?
Reputatie 5
@ozan1997

Dit wordt zo snel mogelijk gedaan. Je zult een sms'bericht ontvangen wanneer het internet is geactiveerd.
oke dank u wel

bedankt voor de service