Vraag

1 GB internet nog steeds niet gekregen na paar dagen....

Ik heb een nieuwe simskaart gekocht paar dagen geleden, blackberry prepaid bonus sms.

en daarbij zit 1 gb gratis internet permaand bij , maar het is nog steeds niet geactiveerd ? ,maar ik heb al wel naar 1616 gesmst , en die zeiden dat het enkele uren kon duren, maar is nog steeds nik van terecht gekomen.

& als ik nu 10 euro btg koop , krijg ik dan in mei de smsjes ?

This topic has been closed for comments

9 reacties

Ja ik heb dus precies het zelfde probleem. Heb zaterdag een blakcberry gekocht en ook gesmst, heb nog steeds geen activeringssms gehad voor het gratis internet? Vind het behoorlijk slecht want nou kan ik dus niks met mijn blackberry!!! Wat is hier aan te doen????
Reputatie 6
@ xSaaraah & talithaadriana

Welkom hier op ons forum!

De sms met de tekst 'BB' (hoofdletters) naar 1616 heb je gestuurd zeg je, heb je een bevestiging gekregen? zo ja dan kan het tot 3 dagen duren voor de bundel geactiveerd is en deze zichtbaar is in je My T-Mobile. Als je dat niet hebt gehad of je hebt met kleine letters een sms gestuurd wil ik je vragen dit nogmaals te doen.

@ xSaaraah

Als je nu of in de loop van de maand met minimaal € 10,- opwaardeerd krijg je op 1 mei 300 gratis sms'jes.
Ja ik heb de eerste keer een sms gestuurd naar 1616 met Bb en toen kreeg ik al een sms terug dat het in behandeling was, en toen heb ik gisteravond nog een keer BB gestuurd naar 1616 en toen kreeg ik een sms dat ik dat al had gesmst en dat mijn aanvraag in behandeling was. Dus als het goed is heb ik morgen mijn gratis internet?
Reputatie 6
@talithaadriana

Vanaf het moment dat je het bevestigings-sms'je hebt gehad kan het 3 dagen duren. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben, mocht het na het verstrijken van de tijd niet geregeld zijn kun je mij een privébericht struren.
Bedankt vor de hulp :)

Goeie service.
Oke dan wacht ik nog even af tot woensdag!

Bedankt alvast!
Ik heb sinds afgelopen zaterdag (2 april) een HTC Wildfire prepaid met (gratis) internet tot eind september 2011. Omdat ik zondag nog steeds geen internet had ben ik gaan zoeken op dit forum. Ik zag dat ik naar 1616 moest sms-en. Toen kreeg ik de melding: je doet al mee aan de actie, de actie gaat in als je van ons een sms ter bevestiging hebt ontvangen. Het is nu 4 april en ik heb nog steeds geen bevestigings-sms. Ik las hier dat er iemand 6 weken op moest wachten. Ik ben benieuwd of ik ook zo lang moet wachten. Zo kan ik ook wel gratis internet tot eind september beloven.....
ik heb zaterdag een blackberry curve gekocht en ik heb een sms getruud naar 1616 ''BB' maar ik heb nog steeds geen internet kan iemand me helpen?
Reputatie 5
@ozan1997

Ik heb reeds op je vraag gereageerd in een ander topic.