Beantwoord

1144 "SALDO" werkt niet., net als bundel activeren via 4000

  • 14 maart 2017
  • 1 reactie
  • 342 Bekeken

Gister wou ik mijn bundel activeren door INTERNET MAAND XTRA AAN te smsen naar 4000. Dat lukte niet.. Verzending mislukt krijg ik als melding.. Nou hebben ze via tmobile zelf mijn bundel geactiveerd. Maar als mijn bundel nou op is ben ik niet van plan om keer op keer dit te laten doen door tmobile. Wil dit gewoon zelf kunnen doen. Ook werkt SALDO smsen naar 1144 niet.. Ik heb sinds gister een nieuw nummer. De reden hiervan is omdat ik hetzelfde probleem had met me vorige nummer.. Mijn probleem is niet opgelost.. Mijn bundel is geactiveerd maar wil dit zelf kunnen doen.. Heb vanaf vrijdag al gezeik met tmobile met het activeren van bundel... Het lijkt er gewoon op dat ik niet kan smsen naar de diensten van tmobile.. Heb klantenservive meerdere keren aan de tel gehad die kunnen mij niet helpen. Enigste wat ze doen is activeren maar dat wil ik niet. Het gaat mij erom dat ik zelf gebruik wil maken van de diensten waneer ik dat zelf wil. Ipv elke keer contact te moeten opnemen met tmobile.

Ik ben er helemaal klaar mee en als het probleem vandaag niet word opgelost stap ik over naar een andere provider
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2017, 11:07

Hoi Ro Johnatan,

Het is erg logisch dat dit frustrerend werkt en je dit graag opgelost wilt hebben, alleen dit is in eerste instantie een klantenforum. Dit houdt in dat klanten elkaar helpen waar mogelijk, wij (T-Mobile medewerkers) pakken de vragen op die door andere klanten niet te beantwoorden zijn. Over het algemeen reageren we binnen 24 uur, maar dit kan soms uitlopen naar 48 uur, dat is uiteindelijk afhankelijk van de drukte. We pakken alles op volgorde van binnenkomst op, maar dan weet je dat wij niet altijd in de gelegenheid zijn om direct te reageren.

In ons systeem zie ik dat je hier gisteren ook contact over hebt gehad met mijn collega's. De collega die je als laatste aan de lijn had wilde helpen met het oplossen, maar je wilde eigenlijk voor een Sim Only gaan. Hier zie ik verder niets van terug, maar is dit nog altijd iets wat je zou willen? We kunnen je eventueel terug laten bellen als je hiervoor zou willen gaan.

Wat betreft jouw probleem met het opwaarderen: heb je al eens geprobeerd jouw saldo te checken door te bellen naar 1244? In principe betekent het nu dat jouw bundel automatisch verlengd wordt, zolang er voldoende beltegoed op jouw PrePaid staat. Je hoeft dus niet meer de bundel te activeren, maar ik snap ook dat je graag jouw saldo wilt controleren via SMS. Kun je eens kijken wat er gebeurt als je jouw simkaart in een andere telefoon plaatst en het dan probeert? Als het dan wel werkt, dan zou het kunnen dat er ergens iets in het toestel verkeerd gaat. Ik heb gekeken of er misschien blokkades staan op jouw aansluiting, maar ook dit is niet het geval. Zou je bovengenoemde vragen kunnen beantwoorden? We kunnen dit dan, indien nodig, doorzetten naar de technische afdeling die het voor je kan nagaan.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we dit op kunnen lossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ro Johnatan,

Het is erg logisch dat dit frustrerend werkt en je dit graag opgelost wilt hebben, alleen dit is in eerste instantie een klantenforum. Dit houdt in dat klanten elkaar helpen waar mogelijk, wij (T-Mobile medewerkers) pakken de vragen op die door andere klanten niet te beantwoorden zijn. Over het algemeen reageren we binnen 24 uur, maar dit kan soms uitlopen naar 48 uur, dat is uiteindelijk afhankelijk van de drukte. We pakken alles op volgorde van binnenkomst op, maar dan weet je dat wij niet altijd in de gelegenheid zijn om direct te reageren.

In ons systeem zie ik dat je hier gisteren ook contact over hebt gehad met mijn collega's. De collega die je als laatste aan de lijn had wilde helpen met het oplossen, maar je wilde eigenlijk voor een Sim Only gaan. Hier zie ik verder niets van terug, maar is dit nog altijd iets wat je zou willen? We kunnen je eventueel terug laten bellen als je hiervoor zou willen gaan.

Wat betreft jouw probleem met het opwaarderen: heb je al eens geprobeerd jouw saldo te checken door te bellen naar 1244? In principe betekent het nu dat jouw bundel automatisch verlengd wordt, zolang er voldoende beltegoed op jouw PrePaid staat. Je hoeft dus niet meer de bundel te activeren, maar ik snap ook dat je graag jouw saldo wilt controleren via SMS. Kun je eens kijken wat er gebeurt als je jouw simkaart in een andere telefoon plaatst en het dan probeert? Als het dan wel werkt, dan zou het kunnen dat er ergens iets in het toestel verkeerd gaat. Ik heb gekeken of er misschien blokkades staan op jouw aansluiting, maar ook dit is niet het geval. Zou je bovengenoemde vragen kunnen beantwoorden? We kunnen dit dan, indien nodig, doorzetten naar de technische afdeling die het voor je kan nagaan.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat we dit op kunnen lossen!

Reageer